Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Algirdas Butkevičius: 2007 m. buvo sėkmingi transporto sektoriui

Data

2007 12 27

Įvertinimas
0

 Vertindamas 2007 m. transporto ir ryšių sektoriaus veiklą, susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius teigia, kad šie metai buvo ypač sėkmingi.

          Rekordinės krovos šiais metais sulaukė Klaipėdos uostas. Preliminariais duomenimis, iki gruodžio 31 d. bus perkrauta 27 mln. tonų krovinių - tai 14,5 proc. daugiau nei 2006 m. Tokie pat sėkmingi metai buvo ir geležinkeliams – iki metų pabaigos bus pervežta 53,2 mln. tonų krovinių (arba 6 proc. daugiau). Šalies oro uostai taip pat pagerino savo rodiklius – sulaukė 2,2 mln. keleivių (arba 23 proc. daugiau nei 2006 m.).

          Pasak ministro A.Butkevičiaus, šiemet transportas sėkmingiausiai iš visų sektorių įsisavino Europos Sąjungos finansinę paramą.

           2007 m. baigti europinės reikšmės magistralinių kelių Vilnius–Prienai–Marijampolė ir Šiauliai–Palanga rekonstrukcijos darbai, išasfaltuota 260 km žvyrkelių (arba 2,5 karto daugiau negu 2006 m.).

            Šiais metais Klaipėdos apskrityjesėkmingai startavo projektas „Kaimiškųjų vietovių informacinių technologijų plačiajuostis tinklas RAIN“.

            Pasak ministro, 2007 m. pasiektas esminis proveržis projekto "Rail Baltica" plėtroje - paskelbtas „Rail Baltica“ projektavimo darbų konkursas 40 km. ilgio atkarpai nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Marijampolės, gauta TEN-T fondo parama dviejų sienų kirtimo atkarpų projektavimo ir rangos darbams.

           Lietuvai rengiantis tapti Šengeno erdvės nare, Susisiekimo ministerijai pavaldžios įmonės atliko daug darbų, susijusių su transporto ir pasienio infrastruktūros pritaikymu Šengeno reikalavimams:  2007 m. pastatyti tarptautinių Vilniaus ir Palangos oro uostų keleivių terminalai skrydžiams į ne Šengeno šalis, pradėti Kauno oro uosto keleivių terminalo statybos darbai. Tarptautiniai pasienio kontrolės punktai – Medininkų, Kybartų, Nidos, Panemunės ir Raigardo – modernizuoti pritaikant juos Šengeno reikalavimams.

           Vienas iš svarbiausių ateities prioritetų išlieka modernios Šiaurės–Pietų transporto ašies plėtra. Iš esmės tai atitinka tarptautinio projekto "Rail Baltica" plėtojimą.

            Antrasis prioritetas yra Vakarų–Rytų (Maskva –Vilnius- Klaipėda) transporto ašies plėtra.  Per Baltijos jūros greitkelius bus pagreitintas krovinių gabenimas į Danijos, Švedijos, Vokietijos ir kitų ES valstybių jūrų uostus.

             2007- 2013 m . į šios krypties ašį planuojama investuoti iš viso maždaug 2,4 mlrd. eurų. Rytų-Vakarų transporto ašis tampa vis labiau perspektyviu tarptautinės transporto ir logistikos verslo naudojamu koridoriumi.

               „Transporto ir logistikos sektorius toliau sparčiai augs, todėl manau, kad ir 2008-ieji metai bus tokie pat sėkmingi, kaip ir šie“,- teigia susisiekimo ministras A.Butkevičius.