Atidaromas pirmasis naujojo standarto Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centras

Data

2015 12 15

Įvertinimas
0
_MG_8940.jpg

Akcinė bendrovė Lietuvos paštas atidarė pirmąjį naujos koncepcijos klientų aptarnavimo centrą. Erdviame, jaukiame ir modernia įranga aprūpintame Lietuvos pašto padalinyje bus teikiamos visos pašto ir finansinio tarpininkavimo paslaugos, užtikrinant aukščiausią aptarnavimo kokybę, spartą ir komfortą klientams. Moderniausias iki šiol Lietuvos pašto klientų aptarnavimo padalinys įsikūrė sostinėje, prekybos centre „BIG Vilnius“ (Ukmergės g. 369).

„Pažangaus ir šiuolaikiško klientų aptarnavimo centro atidarymas ne tik atspindi bendrovės požiūrį į šiuolaikinį paštą ir jo teikiamas paslaugas, bet ir puikiai iliustruoja valstybės valdomos įmonės inovatyvumą, lankstumą, gebėjimą prisitaikyti prie sparčiai besikeičiančios rinkos ir gyventojų poreikių. Tai svarbus indėlis vykdant Lietuvos pašto misiją – teikti kokybiškas ir profesionalias pašto, logistikos, finansinio tarpininkavimo ir elektronines paslaugas“, − atidarydamas padalinį kalbėjo susisiekimo ministro patarėjas, akcinės bendrovės Lietuvos pašto valdybos pirmininkas Alfonsas Macaitis.

Į naujosios koncepcijos klientų aptarnavimo centrą Lietuvos paštas investavo apie 100 tūkst. eurų. 137 kvadratinių metrų ploto centre įrengta klientų srauto valdymo sistema, užtikrinsianti operatyvų aptarnavimą ir maksimaliai sutrumpinsianti laukimo laiką. Šiuolaikiška greitojo siuntų išdavimo įranga leis sparčiau aptarnauti siuntas atsiimti atvykusius klientus, o atsižvelgiant į įtemptą šiuolaikinio žmogaus gyvenimo ritmą, padalinys dirbs nuo 10 iki 21 valandos. Klientų aptarnavimo centre lankytojų patogumui veiks savitarnos parduotuvė, kurioje bus galima įsigyti atnaujinto asortimento prekių.

„Modernaus klientų aptarnavimo centro viziją kūrėme remdamiesi klientų nuomonės ir lūkesčių tyrimais. Nors Lietuvos paštas yra puikiai gyventojams žinomas, savas ir patikimas prekės ženklas, o klientai vertina malonų aptarnavimą ir draugiškus bei paslaugius paštų darbuotojus, tyrimo respondentai atkreipia dėmesį į paštų darbo laiką, lankstumą ir aptarnavimo spartą. Į šiuos lūkesčius atsižvelgiame tiek tobulindami naujosios koncepcijos pašto veiklos procesus, tiek sudarydami prekių ir paslaugų asortimentą“, − pažymi Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė.

Pasak Lietuvos pašto vadovės, pažangūs sprendimai, aukščiausios kokybės aptarnavimas, sparčiai ir patogiai teikiamos paslaugos – tai Lietuvos pašto veiklos standartas ir artimiausios ateities klientų aptarnavimo vizija, įkūnyta naujajame paslaugų centre. Įvertinusi naujojo padalinio veiklos rezultatus, bendrovė svarstys panašių aptarnavimo centrų tinklo plėtros galimybes.