Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Integruotos elektroninės paslaugos – mažesnė administracinė našta verslui

Data

2014 12 03

Įvertinimas
0
Integruotos elektroninės paslaugos – mažesnė administracinė našta verslui
Integruotos elektroninės paslaugos – mažesnė administracinė našta verslui
Nuo šiol verslininkai galės gauti leidimus, licencijas ar pažymėjimus neišeidami iš savo biurų. Tai ne tik patogu, mažės administracinė našta, bet ir bus taupomas laikas. Nereikės specialiai vykti į valstybės instituciją ar savivaldybę pateikti prašymą, o reikalingi dokumentai užsakovą pasieks elektroniniu ar tradiciniu paštu“, – sako susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.
 
Pasak ministro, paslaugos gavimo procesas verslininkams – ir patogesnis, ir daug  skaidresnis. Rengiamų prašymų formų tam tikri laukai užpildomi automatiškai, galima stebėti paslaugos teikimo būseną.
 
Šis projektas unikalus ir tuo, kad jis yra pirmasis Lietuvoje, kai sudėtingos ir didelės apimties elektroninės paslaugos buvo sukurtos per labai trumpą laiką – vos per vienerius metus.   
 
Apskaičiuota, kad šios elektroninės paslaugos verslininkams duos ir apčiuopiamos naudos. Dėl sutaupyto laiko pildant prašymą, atliekant apmokėjimą, rūpinantis įvairiomis pažymomis ir atsiimant išduotą licenciją ar leidimą, socialinė-ekonominė nauda sieks apie 2 mln. litų kasmet.
 
Šį projektą papildys aktyviai šiuo metu vykdomas kitas projektas „Centralizuotas savivaldybių paslaugų perkėlimas į elektroninę erdvę“. Numatoma, kad nuo 2015 m. rugpjūčio mėn. verslas ir gyventojai galės naudotis 64 savivaldybių institucijų teikiamomis elektroninėmis paslaugomis visose Lietuvos savivaldybėse.