Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Kelių ir tiltų kokybės tyrimui – naujos kartos moderniausia technika

Data

2020 01 10

Įvertinimas
1
georadaras.jpg

Transporto kompetencijų agentūra nuo šiol kelių ir tiltų kokybės tyrimus atliks dar tiksliau. Įsigyta pati moderniausia tyrimų technika – kelių georadaras, kontroliuojamasis išilginio slydimo įtaisas bei tiltų monitoringo sistema. Naujoji technika padidins darbo našumą ir tyrimų tikslumą.

 

Konstrukcijų, tokių kaip tiltai, pastatai, kolonos ar bokštai, tiksliam poslinkių monitoringui bus naudojama nauja tiltų monitoringo sistema. 

 

„Naujoji tiltų monitoringo sistema praplės tiltų ir viadukų tyrimų galimybes. Vykdant tiltų ir viadukų stebėseną naujoji sistema turėtų padėti sumažinti išlaidas jų priežiūrai ir remontui, mažėti turėtų ir atliekamų tyrimų sąnaudos“, – teigia susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius. 

 

„Ši sistema leis nustatyti jų laikomąją gebą ir gyvavimo amžių, padės efektyviau valdyti tiltų ir viadukų būklės kokybę parenkant tinkamiausią remonto būdą ar planuojant darbų atlikimo laiką“, – sako Transporto kompetencijų agentūros direktorė Goda Bražytė–Balčiūnė. 

 

Taip pat įsigytas naujos kartos georadaras asfalto dangos kokybei tikrinti. Pasak Transporto kompetencijų agentūros vadovės Godos Bražytės–Balčiūnės, šis georadaras vienu pravažiavimu tikrins asfalto storį abiejuose rato pėdsakuose, o moderni technologija leis mažiau ardyti naujai pakloto asfalto dangą. Dėl šių charakteristikų, vykdant asfalto dangos kokybės kontrolinius tyrimus, mažės tyrimų sąnaudos, gerės darbo našumas. 

 

Pasikeitus automobilių kelių dangos konstrukcijos asfalto sluoksnių įrengimo taisyklėms, atsirado poreikis įsigyti ir kontroliuojamo išilginio slydimo įtaisą, kuris ne tik sudarys galimybes tiksliau kontroliuoti įrengiamų asfalto dangų kokybę, bet ir padės įvertinti dangos slidumą avaringuose kelio ruožuose.