Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Lietuvos atstovas balsavo už ilgesnį ES direktyvos įgyvendinimo laikotarpį

Data

2006 12 12

Įvertinimas
0

 

ES šalyse ateityje bus reguliuojami sunkiasvorio transporto veidrodėliai - tai gali padidinti eismo saugą keliuose. Diskusijose šiuo klausimu pasisakė Lietuvos susisiekimo ministerijos valstybės sekretorius Alminas Mačiulis.

Š.m. gruodžio 11-12 d. Briuselyje (Belgija) vykstančiame ES transporto, telekomunikacijų ir energetikos tarybos posėdyje vyko diskusijos dėl direktyvos, kuri reguliuotų veidrodėlių modifikavimą įregistruotose sunkiasvorėse krovininėse transporto priemonėse .

Antradienį po diskusijų Taryba pritarė pirmininkaujančios šalies pasiūlytam direktyvos kompromisiniam variantui, kuris numato Bendrijoje įregistruotose sunkiasvorėse krovininėse transporto priemonėse įrenginėti modifikuotus veidrodėlius.

Direktyvos tikslas – padidinti eismo dalyvių, ypač tokių pažeidžiamų kaip pėstieji, dviratininkai ir motociklininkai, saugumą. Šiai grupei itin didelį pavojų kelia sunkiasvorės krovininės transporto priemonės, kurioms keleivio pusėje susidaro šoninis „aklasis taškas“.

Lietuvai atstovavęs Susisiekimo ministerijos valstybės sekretorius Alminas Mačiulis pasisakė už ilgesnį šios direktyvos įgyvendinimo laikotarpį, nes veidrodėlių modifikavimas pareikalaus iš Lietuvos vežėjų bei techninių apžiūros stočių papildomų finansinių išteklių. 

Direktyvos projekte siūloma išplėsti netiesioginio šoninio matymo laukui keliamus reikalavimus, kurie šiuo metu taikomi tik naujoms transporto priemonėms, ir juos taikyti esamam sunkiasvorių krovininių transporto priemonių parkui, įrengiant papildomus IV ir V klasės išorinius veidrodžius.

Direktyva bus taikoma transporto priemonėms, įregistruotoms iki 2000-01-01. Taip pat numatomas direktyvos įgyvendinimo 3 metų pereinamasis laikotarpis. Ateityje Komisija analizuos situaciją ir greitu laiku teiks kitą siūlymą dėl priekinių veidrodėlių bei VI klasės veidrodėlių montavimo.