Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Lietuvos ir Vengrijos geležinkelių depų bendradarbiavimas pradėjo naują erą

Data

2006 12 15

Įvertinimas
0

Gruodžio 14 d.  Latvijai perduotas modernizuotas  prekinis šilumvežis, kurio  atnaujinimo darbus atliko bendradarbiaudami Vilniaus lokomotyvų remonto depas ir Vengrijos  bendrovė „MAV  Szolnoki Jarmujavito Kft“.

Šiandien dalyvaujame istoriniame įvykyje – prieš mus stovi pirmasis dviejų šalių geležinkeliečių pastangomis modernizuotas šilumvežis, skirtas trečiai šaliai. Tai įrodo, kad nemažos investicijos, dedamos į AB „Lietuvos geležinkeliai“, pasiteisino“, - teigė susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius Vilniaus lokomotyvų remonto depo darbuotojams, perduodantiems šilumvežį Latvijos  geležinkelių riedmenų eksploatacijos atstovui atnaujintą  šilumvežį. Pasak A.Butkevičiaus, transporto sektorius davė šalies ūkiui didžiulę naudą, ir jo veikla duos dar geresnius rezultatus naujoje finansinėje perspektyvoje, įgyvendinus užsibrėžtus ilgalaikės strategijos tikslus. Ministras palinkėjo geležinkeliečiams asmeninės sėkmės bei puikių darbo rezultatų  ir ateinančiuose  metuose.

Vilniaus lokomotyvų remonto depo ir Vengrijos bendrovės „MAV Szolnoki Jarmjavito Kft“ remontininkų bendro darbo sėkmingą pradžią pasveikino ir lokomotyvo perdavime dalyvavęs Vengrijos Respublikos nepaprastasis ir įgaliotasis ambasadorius Lietuvoje Sandor Juhasz, pabrėžęs, kad  šis Lietuvos ir Vengrijos geležinkeliečių bendras projektas – didelės svarbos įvykis, rodantis sėkmingą dviejų šalių transportininkų bendradarbiavimą. Tai patvirtino ir  AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka, pažymėjęs , kad  jo bendrovei ši diena svarbi  tuo, kad pirmą kartą   modernizuotas  galingas šilumvežis  depo sąlygomis, o Lietuvos geležinkeliečiai pradėjo sėkmingai vykdyti kitų šalių užsakymus.

Šis šilumvežis – dvidešimtas, modernizuotas pagal „Lietuvos geležinkeliai“ 2005 m. parengtą  ir pradėtą vykdyti lokomotyvų  parko atnaujinimo ir modernizavimo programą iki 2008 metų.. Joje numatyta modernizuoti 29 ir įsigyti 34 naujus lokomotyvus. Programai įgyvendinti reiks beveik 115 mln. eurų.