„Mobility Tech“ hakatonas kviečia kurti inovacijas geležinkeliuose

Data

2019 06 12

Įvertinimas
0
0527-sumin-mobilitytech-sumin-hackathon-01.jpg

Ketvirtadienį didžiausiame Vilniaus startuolių inkubatoriuje „Vilnius Tech Park“ prasidės Transporto inovacijų centro „Mobility Tech“ organizuojamas hakatonas. Jo tikslas – padėti išspręsti geležinkelio veiklų iššūkius bei rasti inovatyvius ir efektyvius būdus, kaip gerinti darbą geležinkelių transporto srityje.

Suformulavusių užduotis hakatono dalyviams „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška kviečia aktyvius ir idėjų nestokojančius IT profesionalus prisidėti prie geležinkelio veiklų efektyvumo didinimo.

„Tam, kad galėtume sėkmingai konkuruoti regiono rinkoje, turime veikti efektyviai. Jau šiandien dalis veiklų atsiremia į technologines lubas – šioms sritims reikia inovacijų. Tikimės, jog šio hakatono dalyvių sukurti prototipai virs realiais projektais ir prisidės prie „Lietuvos geležinkelių“ verslo efektyvumo didinimo“, – teigia M. Bartuška.

Transporto inovacijų centras „Mobility Tech“ buvo sukurtas siekiant paspartinti inovacijas susisiekimo sektoriuje. Susisiekimo ministerijos inicijuotas centras šiuo metu jungia valstybės valdomas susiekimo sektoriaus įmones – centro steigėjai yra „Lietuvos geležinkeliai“, Lietuvos paštas ir „Kelių priežiūra“.

Hakatono metu bus sprendžiamos dvi problemos – traukinių mašinistų grafikų planavimas ir traukinio vagonų numerių nuskaitymas. Šios sritys yra itin aktualios planuojant geležinkelio veiklas, kadangi suradus inovatyvius technologinius sprendimus darbai galėtų būti atliekami efektyviau.

Renginio metu hakatono dalyvius konsultuos patyrusių mentorių komanda, o komisiją sudarys savo srities profesionalai: Tomas Kebla („Contrarian Ventures“ investuotojas), Daiva Jankauskaitė (Lietuvos verslo angelų tinklo „LitBAN“ vadovė), Ilona Daugėlaitė (AB „Lietuvos geležinkeliai“ korporatyvinės plėtros departamento direktorė) ir Mikas Jovaišas (AB „Lietuvos geležinkeliai“ projektų valdymo skyriaus vadovas).

Geriausiai pasirodžiusiai komandai atiteks 1500 Eur piniginis prizas, o prototipas bus pristatytas „Lietuvos geležinkelių“ vadovams.