Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Modernizuotas lokomotyvas, tarsi televizorius, gali būti valdomas distanciniu pultu

Data

2007 12 21

Įvertinimas
0

Gruodžio 20 d. Susisiekimo viceministras Česlovas Šikšnelis distanciniu pultu išvedė iš Vilniaus lokomotyvų remonto depo cecho pirmąjį modernizuotą Lietuvoje manevrinį lokomotyvą, sveriantį 120 t. Po remonto ir modernizacijos šilumvežis tapo  dvigubai pajėgesniu, o  eksploatacijos išlaidos sumažėjo 70 proc.

Prieškalėdinis fejerverkas ir spalvingas saliutas papuošė pirmą naujo lokomotyvo kelionę.  „Džiugu, kad Lietuvos geležinkeliai investuoja milžiniškas lėšas į infrastruktūros modernizavimą, personalo rengimą, geležinkelio transportu keliaujančių keleivių komfortabilumo didinimą. Tačiau pagrindinis įmonės gyvybingumo ir efektyvumo garantas yra lokomotyvai, kuriuos atnaujina ir modernizuoja dabar jau ne užsienio specialistai, o Vilniaus lokomotyvų remonto depo inžinieriai ir meistrai, - pasakė Susisiekimo viceministras Česlovas Šikšnelis, sveikindamas AB „Lietuvos geležinkeliai“ vadovus ir specialistus. Vilniaus lokomotyvų remonto depas yra dukterinė bendrovės Lietuvos geležinkeliai įmonė.

Modernizacijos metu pagerinami lokomotyvų techniniai rodikliai ir žymiai padidinamas jų patikimumas, pagerinamos aptarnaujančio personalo darbo sąlygos ir sumažinamos sąnaudos eksploatacijai, techninei priežiūrai bei remontams. Modernizuotas lokomotyvas sumontuotas pritaikant modulių bei šiuolaikinių agregatų ir mazgų integravimą. Jis galės traukti dvigubai sunkesnius sąstatus ir išvystyti 90 km/val. greitį. Šilumvežyje numatytas elektrodinaminis stabdis, automatinis ir tiesiogiai veikiantis pneumatinis stabdis su elektroniniu valdymu. Modernizuoti ir nauji lokomotyvai naudoja 30 proc. mažiau dyzelino tam pačiam darbui atlikti už senuosius.

Lokomotyvo mašinisto darbo sąlygų pagerinimui valdymo kabinoje sumontuota klimato kontrolės sistema, šaldytuvas ir mikrobangų krosnelė. Kabinai pašildyti žiemą yra sumontuotas autonominis šildytuvas. Kitais metais UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“ numato modernizuoti dar 4 šio tipo lokomotyvus. Vieno lokomotyvo modernizacijos kaina yra 3,6 mln. Lt.

                                                                       

                    

UAB ,,Vilniaus lokomotyvų remonto depas“ šiemet buvo pripažinta, kaip geriausiai, efektyviausiai ir sėkmingiausiai dirbanti dukterinė įmonė. 2008 m jos kolektyvas pagamins ir pateiks AB ,,Lietuvos geležinkeliai“ modernius, patikimus, ekonomiškus ir šiuolaikiškus lokomotyvus, kurie ne tik pilnai pakeis suporintus manevrinius šilumvežius, bet ir pagerins mašinistų darbo sąlygas,

„Šiemet šalies geležinkelininkai siekia rekordo – iki metų pabaigos bus pervežta 53,2 mln. t krovinių. Tai visų 12 tūkstančių darbuotojų kolektyvo nuopelnas“, - pasakė AB „Lietuvos geležinkeliai“ valdybos pirmininkė Liudmila Zumerienė.