Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Pritarta viešųjų logistikos centrų išdėstymo planui

Data

2007 12 17

Įvertinimas
0

Gruodžio 14 d. įvyko Viešųjų logistikos centrų plėtros ir veiklos priežiūros nuolatinės komisijos posėdis, kuriam pirmininkavo susisiekimo ministerijos sekretorius Arvydas Vaitkus.

Posėdžio metu buvo pristatyta parengta studija dėl Viešųjų logistikos centrų išdėstymo plano parengimo, kuriai komisija iš esmės pritarė.

Komisija, atsižvelgusi į studijos išvadas pritarė, kad Vilniaus ir Kauno viešųjų logistikos centrų steigėja ir valdytoja būtų AB „Lietuvos geležinkeliai“, o Klaipėdos – VĮ „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija“.

Taip pat komisijos nariai, įvertinę projektų svarbą bei atsižvelgdami į sklypų, reikalingų viešųjų logistikos centrų  steigimui suformavimo problematiką, pasiūlė parengti Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo projektą dėl Vilniaus ir Klaipėdos viešųjų logistikos centrų projektų pripažinimo valstybei svarbiais ekonominiais planais.

Komisija, atsižvelgusi į „Rail Baltica“ projekto svarbą, pritarė, kad Kauno viešojo logistikos centro steigimo vieta būtų svarstoma su „Rail Baltica“ geležinkelio projektu, t.y. vieta būtų parinkta numatomos europinės „Rail Baltica“ ir plačiosios vėžės geležinkelio sankirtos vietoje.

Įvertinusi laisvos valstybinės žemės stygių, komisija nutarė siūlyti apskričių viršininkų administracijoms ir savivaldos institucijos rengiant teritorijų bendruosius planus juose pažymėti teritorijas, tinkamas viešiesiems logistikos centrams steigti.

Ši studija, kurią atliko UAB  „Vilnius Consult“, buvo užsakyta siekiant prisidėti prie Lietuvos Respublikos subalansuotos įvairiarūšio transporto sistemos ir logistikos plėtros.

Pasak studijos rengėjų, vietų viešiesiems logistikos centrams steigti parinkimui esminę  įtaką turėjo:  esama transporto infrastruktūra (geležinkelių stotys, magistraliniai geležinkelių ir automobilinių keliai, jūrų uostas), esami krovinių srautai, geros žemės sklypų formavimo ir įsisavinimo bei ilgalaikės plėtros galimybės.

Posėdžio metu komisijos nariai taip pat aptarė tolimesnius veiksmus, būtinus atlikti steigiant viešuosius logistikos centrus, t.y. teritorijų planavimo dokumentų rengimo, teisės aktų pakeitimo bei kitą problematiką.