Registrų centro pokyčių rezultatas – rekordinė pelno įmoka į valstybės biudžetą ir investicijos paslaugų prieinamumo gerinimui

Data

2019 05 09

Įvertinimas
1
5383_8a82430cffc767d9cdb157eee063d9be.jpg

Praėjusiais metais vienoje strateginių valstybės įmonių įgyvendinti strateginiai pokyčiai atnešė apčiuopiamus rezultatus. Efektyviai suvaldytos sąnaudos, išlaikytas pajamų lygis, pertvarkyta vidinė struktūra ir pritaikyti skaidrumą bei atsakingą veiklą užtikrinantys standartai leido įmonei sukurti rekordiškai aukštą naudą valstybei. Į valstybės biudžetą bus pervesta 1,46 mln. eurų.

Įmonės generalinio direktoriaus Sauliaus Urbanavičiaus teigimu, sėkmingus įmonės rezultatus lėmė nuosekliai įgyvendinti strateginiai ir struktūriniai pokyčiai.

„Praėjusiais metais buvo išgrynintos įmonės veiklos funkcijos ir, vadovaujantis geraisiais valdysenos pavyzdžiais, pradėti diegti procesinio valdymo principai. Taip pat buvo patvirtinta nuo šių metų kovo įsigaliojusi nauja organizacinė struktūra, pritaikyti skaidrumą ir atsakingą veiklą įtvirtinę standartai. Svarbu, kad nepaisant įmonėje vykusių permainų, įmonės veikla išliko stabili ir tvari, orientuota į paslaugų teikimą gyventojams ir verslui“, – sako S. Urbanavičius.

 Šių metų įmonės tikslai koncentruojami į paslaugų prieinamumo didinimą ir klientų aptarnavimo kokybės gerinimą. Į Registrų centro tvarkomų sistemų modernizavimą ir tobulinimą šiemet suplanuota investuoti per 7 mln. eurų, iš kurių trečdalį sudarys įmonės resursai. Tarp svarbiausių įgyvendinamų projektų – Gyventojų registro modernizavimas, Išankstinės pacientų registravimo sistemos diegimas, Įgaliojimų registro, E. sąskaitos tobulinimas ir kt.

Taip pat šiemet planuojama verslui ir gyventojams pristatyti daugiau kaip dešimtmetį nekeistą naują įmonės paslaugų kainodarą.

„Nauja kainodara suteiks daugiau lankstumo ir atitiks šių dienų klientų lūkesčius. Pagrindinis jos principas – paslaugų kaina bus nustatoma pagal jų teikimo sąnaudas. Todėl labiausiai pigti turėtų elektroniniu būdu teikiamos paslaugos“, – sako Registrų centro strateginio vystymo direktorius Adrijus Jusas.

Be to, šiemet didelį dėmesį įmonė skirs klientų aptarnavimo kokybės gerinimui, gerųjų praktikų diegimui ir šiuolaikiškų sprendimų pritaikymui.

„Ryšio su įmonės klientais – gyventojais ir verslu – palaikymas yra nuolatinio dėmesio reikalaujantis procesas, kur iki šiol matome didžiulį neišnaudotą potencialą. Registrų centras turi platų paslaugų teikimo vietų tinklą visoje Lietuvoje, kur turime patogiau ir greičiau teikti klientams aktualias paslaugas. Vis populiarėjančios e. paslaugos taip pat turi būti lengvai suprantamos ir „draugiškos“ visiems. Dėl to šių metų prioritetas šioje srityje yra vieningų klientų aptarnavimo standartų diegimas visoje Lietuvoje ir e. paslaugų plėtra“, – kalba Registrų centro klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.

Audituotais duomenimis, Registrų centro pajamos 2018 m. siekė 39,5 mln. eurų ir buvo 0,3 mln. eurų didesnės nei 2017 metais. Įmonės grynasis pelnas per metus padidėjo iki 1,9 mln. eurų. Pelno augimą, anot įmonės generalinio direktoriaus, padėjo pasiekti efektyviai suvaldytos veiklos sąnaudos.

Praėjusiais metais Registrų centras suteikė 122 mln. įvairių paslaugų, trečdaliu daugiau nei 2017 metais. Duomenų teikimas per metus padidėjo beveik 40 proc. iki 117 mln. vienetų.