Šalies įmonės kviečiamos aktyviai naudotis E. pristatymo sistema

Data

2015 09 16

Įvertinimas
0
e. pristatymas.jpg

Susisiekimo ministerija informuoja, kad pagal š. m. rugpjūčio 26 d. priimtą Vyriausybės nutarimą dėl naudojimosi E. pristatymo sistema šalies įmonėms sukurtos e. dėžutės, kurias reikia aktyvuoti. Tai padariusios įmonės iš valstybės institucijų gaus dokumentus nebe registruotu paštu, bet per šią sistemą realiu laiku. Dokumentai, gauti per E. pristatymo sistemą, prilyginami registruotam laiškui.

„Norėtume paskatinti įmones prisijungti prie E. pristatymo sistemos ir aktyvuoti joms sukurtas e. dėžutes. Aktyvavusios savo e. dėžutes įmonės galės oficialiai susirašinėti su įvairiomis valstybės institucijomis, bus taupomas laikas ir kaštai, nes visus dokumentus galima pateikti internetu nemokamai, nebereikės siųsti registruotų laiškų, sumažės tikimybė negauti svarbios informacijos“, – sako susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Norint aktyvuoti sukurtą e. dėžutę, pirmiausia reikia prisijungti prie E. pristatymo sistemos interneto svetainėje www.epristatymas.lt. Prisijungus prie šios sistemos per elektroninius valdžios vartus ir patvirtinus paslaugų teikimo sutartį, jau bus galima naudotis visomis E. pristatymo teikiamomis galimybėmis.

E. pristatymo sistema kuriama įgyvendinant projektą „Elektroninių pranešimų ir elektroninių dokumentų fiziniams ir juridiniams asmenims pristatymo sistemos sukūrimas“. Susisiekimo ministerija yra E. pristatymo sistemos valdytoja. Šios sistemos tvarkytojas – Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, projekto partneris – AB Lietuvos paštas.

Daugiau informacijos apie sistemą – www.epristatymas.lt ir tel. 8 700 55400.