Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Susisiekimo ministras E. Masiulis: „Užsitikrinome Europos Komisijos viceprezidento A. Tajani palaikymą „Rail Baltica“ projektui“

Data

2009 10 23

Įvertinimas
0

„Šią savaitę turėjome ne vieną darbinį susitikimą su Europos Komisijos atstovais, pristatėme naujus pigesnius ir greičiau įgyvendinamus „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimo būdus. Mūsų siūlymams pritarė Europos Komisijos viceprezidentas, o tai sudaro prielaidas manyti, kad ES ir toliau „Rail Balticą“ laiko prioritetiniu projektu“, – pabrėžė susisiekimo ministras E. Masiulis.

„Mano nuomonė dėl „Rail Baltica“ projekto – palanki. Optimistiškai vertinu pasiryžimą supaprastinus techninius sprendimus ir sumažinus kaštus įgyvendinti šį projektą iki 2013 metų. „Rail Baltica“ projektas yra svarbus visai Europos Sąjungos susisiekimo sistemai, ne vien Baltijos šalims. Manau, kad „Rail Baltica“ turi išlikti prioritetinių Europos transporto projektų sąraše“, – sakė EK transporto komisaras A. Tajani.

Šią savaitę Vilniuje vykusio pirmojo Azijos ir Europos transporto ministrų susitikimo metu visų su „Rail Baltica“ susijusių valstybių – Lenkijos, Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Suomijos transporto ministrai pasirašė bendrą deklaraciją dėl „Rail Baltica“ plėtros. Ministrai sutarė tęsti pradėtus darbus, ieškoti naujų techninių sprendimų ir finansavimo būdų.

Spalio 19 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybė iš esmės pritarė neatidėliotiniems veiksmams ir pagrindinėms konceptualioms nuostatoms, būtinoms sėkmingai įgyvendinti „Rail Baltica“ projektą.

Tą pačią dieną šio projekto perspektyvos svarstytos Vilniuje specialiame pasitarime, kuriame dalyvavo EK transporto komisaras A. Tajani, Europos Komisijos paskirtas „Rail Baltica“ projekto koordinatorius P. Telička bei Lietuvos ir Latvijos transporto ministrai. Posėdyje konstatuota, kad Lietuva savo teritorijoje šį projektą sieks įgyvendinti iki 2013 m. pabaigos, Latvija, atsižvelgiant į sudėtingą šalies ekonominę situaciją – iki 2014 m. pabaigos, Estija – jau iki kitų metų galo. Lenkijos situacija dar palankesnė, nes jos teritorijoje jau yra siauroji europinė vėžė.

Pasak Europos Komijos viceprezidento A. Tajani, projektas „Rail Baltica“ turi būti įgyvendintas neatidėliojant, o visos su šiuo projektu susijusios šalys privalo liberalizuoti geležinkelių rinką ir užtikrinti konkurencingą paslaugų teikimą.

 

Dalia Peredniene

Komunikacijos skyriaus vyr. specialistė