Asmenų apklausos anketa

  • Pasidalinkite savo patirtimi !

     

    Gerbiami svetainės lankytojai,

    mums itin svarbi Jūsų nuomonė, todėl prašome užpildyti LR Susisiekimo ministerijos klientų aptarnavimo kokybės anketą. Siekdami tobulėti ir gerinti klientų aptarnavimo kokybę norėtume sužinoti Jūsų vertinimus bei pageidavimus. Ši klientų apklausos anketa yra anoniminė. Kiekvieno Jūsų nuomonė – mums labai svarbi!

     

    0
  • *
    1. Ar per pastarąjį mėnesį kreipėtės į LR Susisiekimo ministeriją, turėdami prašymą (skundą)?

    Taip

    Ne

    1
  • *

    Patikslinkite, ar prašymų (skundų) turėjote kaip fizinis, ar kaip juridinis asmuo?

    Kreipiausi kaip fizinis asmuo

    Kreipiausi kaip juridinis asmuo

    2
  • *
    2. Patikslinkite, kokiu būdu kreipėtės į LR Susisiekimo ministeriją:

    Bendruoju gyventojų aptarnavimo ministerijoje telefonu (8 5) 261 2363 

    Tiesiogiai gyventojų priėmimo ministerijoje skyriuje

    Raštu

    El. paštu

    Per E. pilietis sistemą

    3
  • *
    3. Prisiminkite paskutinę savo patirtį, kai kreipėtės telefonu arba tiesiogiai bendravote su atsakingu darbuotoju apsilankymo LR Susisiekimo ministerijoje metu. (Jei nesikreipėte ir nesilankėte Susisiekimo ministerijoje - pereikite prie 4 klausimo)

     

    Įvertinkite pateiktus aspektus balais nuo 1 iki 10, kur 1 reiškia „visiškai nesutinku“, o 10 – „visiškai sutinku“:

     

    Patogus gyventojų priėmimo laikas

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Nežinau, neturiu nuomonės

    4
  • *

    Patogiai suplanuotas gyventojų priimamasis

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Nežinau, neturiu nuomonės

    5
  • *

    Lengva prisiskambinti

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Nežinau, neturiu nuomonės

    6
  • *

    Greitas aptarnavimas

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Nežinau, neturiu nuomonės

    7
  • *

    Paslaugus darbuotojas ir aukšta aptarnavimo kokybė

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Nežinau, neturiu nuomonės

    8
  • *

    Darbuotojas skyrė pakankamai laiko

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Nežinau, neturiu nuomonės

    9
  • *

    Suteikta išsami informacija apie skundų nagrinėjimo eigą ir terminus

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Nežinau, neturiu nuomonės

    10
  • *

    Tikslūs atsakymai (papildomai kreiptis dėl to paties klausimo nereikėjo)

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Nežinau, neturiu nuomonės

    11
  • *
    4. Prisiminkite savo paskutinę patirtį, kai kreipiatės raštu (el. paštu arba per E. pilietis sistemą) į LR Susisiekimo ministeriją turėdami prašymą (skundą) ir įvertinkite gautą atsakymą dėl jo.

     

    Įvertinkite pateiktus aspektus balais nuo 1 iki 10, kur 1 reiškia „visiškai nesutinku“, o 10 – „visiškai sutinku“:

     

    Prašymas (skundas) buvo išnagrinėtas (nepradingo)

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Nežinau, neturiu nuomonės

    12
  • *

    Prašymas (skundas) išnagrinėtas greitai per nustatytą 20 darbo dienų terminą

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Nežinau, neturiu nuomonės

    13
  • *

    Gautas atsakymas yra aiškus ir išsamus

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Nežinau, neturiu nuomonės

    14
  • *

    Pateikta informacija yra Jums naudinga 

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Nežinau, neturiu nuomonės

    15
  • *

    Kvalifikuotai išspręsti Jums rūpimi klausimai

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Nežinau, neturiu nuomonės

    16
  • *

    Tikslūs atsakymai  (papildomai kreiptis dėl to paties klausimo nereikėjo)

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Nežinau, neturiu nuomonės

    17
  • *

    Buvo pateikta ministerijos pozicija dėl prašyme (skunde) pateikto klausimo

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Nežinau, neturiu nuomonės

    18
  • *
    5. Ar LR Susisiekimo ministerijos interneto svetainėje lengva rasti reikiamą informaciją.

     

    Įvertinkite balais nuo 1 iki 10, kur 1 reiškia „visiškai nesutinku“, o 10 – „visiškai sutinku“:

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Nežinau, neturiu nuomonės

    Pakomentuokite, kas lėmė tokį Jūsų vertinimą:
    19
  • *
    6. Kiek tikėtina, kad remiantis šio kontakto patirtimi ir Jūsų prašymo (skundo) sprendimo eiga, rekomenduotumėte LR Susisiekimo ministeriją savo draugams ar pažįstamiems, jeigu jie kreiptųsi į Jus patarimo?

     

    Įvertinkite balais nuo 0 iki 10, kur 0 reiškia „tikrai nerekomenduočiau“, o 10 – „tikrai rekomenduočiau“:

    0

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Jei įvertinimas 1–8 – Ko trūko iki aukščiausio įvertinimo? Jei įvertinimas 9–10 – Kas paskatino taip įvertinti?
    20
  • 21
  • Dėkojame už skirtą laiką. Jūs padedate mums tobulėti!

    22
Paskutinė atnaujinimo data: 2019-08-09