BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Karjeros galimybės

Mūsų misija – kurti saugų ir visuomenės lūkesčius tenkinantį susisiekimą.

Kviečiame iniciatyvius, atvirus iššūkiams ir naujovėms specialistus tapti komandos nariais.  

Susisiekimo ministerija tai:

Oro ir jūrų uostų plėtra, strateginiai susisiekimo infrastruktūros projektai, kelių tinklo planavimas ir statyba, saugaus eismo sistemos, transporto inovacijos, informacinių technologijų infrastruktūros ateitis. 

 Naujausios vadybos metodikos ir visos galimybės nuolat siekti profesinio tobulėjimo.

Sąžiningi, kūrybingi, mylintys savo sritį, iniciatyvūs ir energingi žmonės, pasitikėjimu ir pagarba grįsta darbo atmosfera.


TIKIME, kad profesionalūs, tobulėjantys ir sąžiningi darbuotojai – susisiekimo sektoriaus sėkmingos veiklos pagrindas.

TIKIMĖS, kad kiekvienas naujas vadovas                                               SIEKIAME, kad kiekvienas naujas mūsų komandos narys 
vadovausis pagrindiniais vadovavimo principais.                                     prisidėtų prie ministerijos vertybių puoselėjimo.

                           

 

PAŽADAME, kad būtent čia galėsite jaustis vertinami, reikalingi ir naudingi, pritaikyti savo gebėjimus ir realizuoti idėjas bei dirbti šiuolaikiškoje darbo aplinkoje.

                  

 

Mūsų komanda

Norime būti geriausi, todėl ieškome geriausių. Jeigu esate ambicingas, sąžiningas, norintis veikti ir tobulėti susisiekimo sektoriuje, mes laukiame Jūsų!

Susisiekimo ministerijos komandą sudaro 166 nariai (62 % moterų ir 38 % vyrų), iš kurių aukštąjį universitetinį išsilavinimą turi net 93 % darbuotojų, 4 darbuotojai turi daktaro laipsnį. Komandos narių amžiaus vidurkis – 44 metai.

Dairaisi karjeros galimybių? Norėtum tapti mūsų komandos dalimi? #prisijunk 

Kviečiame peržiūrėti ministerijoje siūlomas laisvas pozicijas, o jei neradote sau tinkamos – rašykite ir atsiųskite savo gyvenimo aprašymą el. paštu: karjera@sumin.lt (CV prašytume siųsti Europass XML/pdf XML formatu)

    Susisiekimo ministerija yra valstybės valdymo institucija, kuri formuoja politiką kelių, geležinkelių, oro transporto, pašto ir elektroninių ryšių srityse. Artimiausiais metais Susisiekimo ministerija didžiausią dėmesį skirs žaliajam kursui, inovacijų ir skaitmeninimo diegimui ir plėtojimui.

    2020 m. VRM atlikto tyrimo duomenimis Susisiekimo ministerija yra lyderė tarp ministerijų darbuotojų įsitraukime, darbuotojų pasitenkinime darbo sąlygomis, mikroklimatu. Ministerijos darbuotojai  itin vertina lanksčias darbo sąlygas, darbo pobūdį, puikius santykius su kolegomis ir vadovais.

 

IEŠKOME KOLEGOS (-ės)

KOMUNIKACIJOS SKYRIUJE

 

Kviečiame prisijungti prie Susisiekimo ministerijos komandos

Ieškome kolegos (-ės), kuris (i) mums padės  formuoti ministerijos komunikaciją, inicijuos ir dalyvaus įvairiuose viešinimo projektuose, informuos visuomenę apie ministerijos veiklą

 

Tikimės, kad:

Esi orientuotas (-a) į rezultatą;

Turi aukštąjį universitetinį (magistro) ar jam prilygintą  išsilavinimą;

Ne mažesnę kaip 3 metų darbo ryšių su visuomene ar žurnalistikos srityje patirtį;

Nori mokytis ir tobulėti;

Moki anglų kalbą (ne žemesniu kaip B2 lygiu).

 

 

Prisijungęs (-usi) prie mūsų, Tu:

Dalyvausi ministerijos komunikacijos  ir viešinimo kūrime ir tobulinime;

Prisidėsi prie valstybinės reikšmės projektų viešinimo;

Nuolat tobulėsi ir augsi;

Palaikysi ryšį su visomis valstybės valdomomis įmonėmis susisiekimo sektoriuje.

 

 

Susisiekimo ministerijoje rasi:

Kultūrą, grįstą nuolatinio tobulėjimo, pagarbos ir atvirumo, atsakomybės vertybėmis;

Lanksčias darbo sąlygas;

Adaptacijos programą;

Nuotolinį darbą ne tik pandemijos metu;

Draugiškus kolegas ir palaikančius vadovus;

Vidinius ir išorinius mokymus ir renginius;

Gerą mikroklimatą;

 

Atlyginimas 1699 – 1911 eurų (neatskaičius mokesčių). Konkretus atlygis priklausys nuo darbo patirties ir kompetencijų. Yra galimybė gauti priemokas už rezultatus.

 

Su detaliu Komunikacijos skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybės aprašymu galite susipažinti čia.

Dokumentai priimami 9 kalendorines dienos nuo atrankos paskelbimo dienos – iki 2021 m. balandžio 26 d.

Norint dalyvauti atrankoje būtina pateikti: CV (gyvenimo aprašymą), išsilavinimą patvirtinančio dokumento, asmens tapatybės dokumento kopijas, laisvos formos deklaraciją, kad gyvenimo aprašyme nurodyti kvalifikacinių reikalavimų atitikimo duomenys yra teisingi ir prieš skiriant į pareigas pateiks juos patvirtinančius dokumentus.

 

Patirtį ir anglų kalbos žinių lygį patvirtinančius dokumentus turės pateikti atranką laimėjęs pretendentas.

Atrankos būdas – pokalbis žodžiu.

Dokumentus prašome pateikti el. paštu audrone.rutkauskiene@sumin.lt

Jei kyla klausimų, kreipkitės į Audronę Rutkauskienę, tel. (8 5) 239  3960.

 

IEŠKOME KOLEGOS (-ės)

vandens ir  geležinkelių transporto POLITIKOS GRUPĖJE

 

Kviečiame prisijungti prie Susisiekimo ministerijos komandos

Ieškome kolegos (-ės), kuris (-i) mums padės  tobulinti ir rengti  teisės aktus, susijusius su prekybine jūrų laivyba, prisidės prie prekybinės jūrų laivybos planavimo dokumentų rengimo, vertins užsienio valstybių, Tarptautinės jūrų organizacijos ir kitų tarptautinių vandens transporto organizacijų gerąją praktiką ir padės ją įgyvendinti Lietuvoje.

 

Prisijungęs (-usi) prie mūsų Tu:

Dalyvausi vandens transporto sektoriaus kūrime ir tobulinime;

Prisidėsi prie valstybinės reikšmės projektų;

Dalyvausi teisėkūros procese;

Nuolat tobulėsi dalyvaudamas vidiniuose ir išoriniuose mokymuose.

 

Susisiekimo ministerijoje rasi:

Lanksčias darbo sąlygas;

Nuotolinį darbą ne tik pandemijos metu;

Draugiškus kolegas ir palaikančius vadovus;

Vidinius mokymus ir šventes;

Gerą mikroklimatą;

Kultūrą, grįstą nuolatinio tobulėjimo, pagarbos ir atvirumo, atsakomybės vertybėmis.

 

Atlyginimas 1628,4 eurų (neatskaičius mokesčių).

Yra galimybė gauti priemokas už rezultatus, taip pat mokamas priedas už tarnybos Lietuvos valstybei stažą.

 

Tikslią informaciją apie kvalifikacinius reikalavimus pareigybei, konkursą ir reikalingus pateikti dokumentus ir terminus rasi čia

 

Dokumentai priimami iki 2021 m. balandžio 28 d.

 

IEŠKOME KOLEGOS (-ės)

vandens ir  geležinkelių transporto POLITIKOS GRUPĖJE

 (pakaitinis valstybės tarnautojas, valstybės tarnautojo vaiko priežiūros atostogų metu)

 

Kviečiame prisijungti prie Susisiekimo ministerijos komandos

Ieškome kolegos (-ės), kuris (-i) mums padės  formuoti vidaus vandenų laivybos strategiją, prisidės prie teisės aktų reglamentuojančių prekybinę ir saugią laivybą vidaus vandenyse tobulinimo ir priemonių mažinančių vidaus vandenų transporto neigiamą poveikį aplinkai įgyvendinimo.

 

Prisijungęs (-usi) prie mūsų Tu:

Dalyvausi vandens transporto sektoriaus kūrime ir tobulinime;

Prisidėsi prie valstybinės reikšmės projektų;

Dalyvausi teisėkūros procese;

Nuolat tobulėsi dalyvaudamas vidiniuose ir išoriniuose mokymuose.

 

Susisiekimo ministerijoje rasi:

Lanksčias darbo sąlygas;

Nuotolinį darbą ne tik pandemijos metu;

Draugiškus kolegas ir palaikančius vadovus;

Vidinius mokymus ir šventes;

Gerą mikroklimatą;

Kultūrą, grįstą nuolatinio tobulėjimo, pagarbos ir atvirumo, atsakomybės vertybėmis.

 

Atlyginimas 1628,4 eurų (neatskaičius mokesčių).

Yra galimybė gauti priemokas už rezultatus, taip pat mokamas priedas už tarnybos Lietuvos valstybei stažą.

 

Tikslią informaciją apie kvalifikacinius reikalavimus pareigybei, konkursą ir reikalingus pateikti dokumentus ir terminus rasi čia

 

Dokumentai priimami iki 2021 m. balandžio 28 d.

 

IEŠKOME KOLEGOS

TEISĖS IR PERSONALO SKYRIUJE

 

Kviečiame prisijungti prie Susisiekimo ministerijos komandos.

Ieškome kolegos, kuris mums padės  atlikti viešųjų pirkimų procedūras, turės idėjų, kaip patobulinti, supaprastinti viešųjų pirkimų procedūras

 

Tikimės, kad:

Tau nesvetimos  nuolatinio tobulėjimo, pagarbos ir atvirumo, atsakomybės vertybės;

Esi orientuotas į rezultatą;

Turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą;

Turi 2 metų  darbo patirtį viešųjų pirkimų srityje;

Nori mokytis ir tobulėti;

Esi atidus detalėms ir atsakingas, gebi analizuoti ir apibendrinti informaciją;

Moki anglų kalbą (ne žemesniu kaip B2 lygiu);

 

Prisijungus prie mūsų Tu:

Organizuosi ir vykdysi  viešuosius pirkimus;

Dalyvausi viešojo pirkimo komisijos darbe;

Ruoši pirkimo dokumentus ir su viešaisiais pirkimais susijusią dokumentaciją (ataskaitos, skelbimai, informaciniai pranešimai, sutartys ir pan.);

Konsultuosi pirkimų iniciatorius ir pirkimų organizatorius;

Vykdysi rinkos analizę;

Nuolat tobulėsi dalyvaudamas vidiniuose ir išoriniuose mokymuose.

 

Privalumas – išmanai EcoCost viešųjų pirkimų IS.

 

Susisiekimo ministerijoje rasi:

Lanksčias darbo sąlygas;

Nuotolinį darbą ne tik pandemijos metu;

Draugiškus kolegas ir palaikančius vadovus;

Vidinius renginius ir šventes;

Gerą mikroklimatą.

 

Siūlomas atlyginimas 1327,5 – 1592 eurų. Yra galimybė gauti priemokas už rezultatus.

 

Tikslią informaciją apie konkursą ir reikalingus pateikti dokumentus ir terminus rasi čia

 

Dokumentus galite pateikti iki balandžio 26 d.

Telefonas pasiteiravimui Audronė Rutkauskienė, tel. (8 5) 239 3960.

 

IEŠKOME KOLEGOS (-ės)

KOMUNIKACIJOS SKYRIUJE

Kviečiame prisijungti prie Susisiekimo ministerijos komandos

Ieškome kolegos (-ės), kuris (-i) mums padės  viešinti Susisiekimo ministerijos ir jos reguliuojamo sektoriaus veiklą

 

Susisiekimo ministerijoje rasi:

Lanksčias darbo sąlygas;

Nuotolinį darbą ne tik pandemijos metu;

Draugiškus kolegas ir palaikančius vadovus;

Vidinius mokymus ir šventes;

Gerą mikroklimatą;

Kultūrą grįstą  nuolatinio tobulėjimo, pagarbos ir atvirumo, atsakomybės vertybėmis;

 

Siūlomas atlyginimas 2478 eurų.

 

Tikslią informaciją apie keliamus reikalavimus pareigybei, konkurso sąlygas  ir reikalingus pateikti dokumentus ir terminus rasi čia

 

Dokumentus galite pateikti iki balandžio 26 d.

Telefonas pasiteiravimui Audronė Rutkauskienė, tel. (8 5) 239 3960.

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTERIJOS ATRANKOS Į DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PAREIGAS TVARKOS APRAŠAS

Daugiau informacijos gali suteikti Audronė Rutkauskienė tel. (8 5) 239 3960, el. p. audrone.rutkauskiene@sumin.lt

 

 

Konkursas į VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“  direktoriaus pareigas

          Kvalifikaciniai reikalavimai:

1. Turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) socialinių mokslų studijų srities teisės, ekonomikos, vadybos ir verslo, viešojo administravimo, turizmo ir poilsio krypčių ar technologijos mokslų studijų srities išsilavinimą;

2. Turėti ne mažesnę kaip 1 metų vadovaujamo darbo patirtį kolektyvui, kuriame yra ne mažiau kaip 10 narių;

3. Mokėti bent vieną iš šių užsienio kalbų (anglų, prancūzų, vokiečių) pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;

4. Gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;

5. Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius, darbo teisinius santykius, viešųjų įstaigų veiklą, turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo, strateginio planavimo metodiką, biudžeto sandarą, darbuotojų saugos ir sveikatos, aplinkos apsaugos reikalavimus, transporto, turizmo veiklą gebėti šiais teisės aktais naudotis ir juos taikyti praktiniame darbe;

6. Būti susipažinęs su Lietuvos, Panevėžio miesto, Panevėžio rajono ir Anykščių rajono savivaldybės turizmo plėtojimo strategijomis ir programomis, Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramos, tarptautinių fondų, Europos bendrijos turizmo srities iniciatyvų programomis, išmanyti Panevėžio regiono turizmo savitumą, mokėti analizuoti turistinės veiklos programas - projektus;

7. Išmanyti turizmo marketingą;

8. Mokėti savarankiškai planuoti, organizuoti įstaigos veiklą, būti kūrybiškam, gebėti spręsti problemas;

9. Mokėti valstybinę kalbą, išmanyti dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus;

10. Lyderystės gebėjimai, analitinis ir strateginis mąstymas, stipri orientacija į rezultatus.

Pretendentai privalo pateikti:

1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse;

2. Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, išsilavinimą patvirtinančius dokumentus, kitus dokumentus, patvirtinančius pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams;

3. Gyvenimo aprašymą – nurodant vardą, pavardę, gimimo datą, gyvenamosios vietos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo privalumų sąrašą (nurodyti dalykines savybes). Pareigybei būtini tam tikri įgūdžiai, šiame sąraše turi būti nurodyti ir jie;

4. Pretendento, kaip įmonės, veiklos programą;

5. Pretendento anketą (Konkursų valstybės ir savivaldybių įmonėse, iš valstybės, savivaldybių ir Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetų bei iš kitų valstybės įsteigtų fondų lėšų finansuojamose valstybės ir savivaldybių įstaigose ir viešosiose įstaigose, kurių savininkė yra valstybė ar savivaldybė, organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. birželio 21 d. nutarimu Nr. 496, 1 priedas);

6. Pretendento į „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“   direktoriaus pareigas privačių interesų deklaraciją;

7. Laisvos formos deklaraciją, kad gyvenimo aprašyme nurodyti kvalifikacinių reikalavimų atitikimo duomenys yra teisingi ir prieš skiriant į pareigas pateiks juos patvirtinančius dokumentus.

Pretendentų atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis).

Pretendentų dokumentai priimami 14 kalendorinių dienų po konkurso paskelbimo Valstybės tarnybos departamento, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos, Anykščių rajono savivaldybės, Panevėžio miesto savivaldybės, Panevėžio rajono savivaldybės, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis dalininkų interneto svetainėse ir socialiniuose tinkluose.

Kilus pagrįstų abejonių dėl pretendento atitikties konkurso skelbime nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams ir dėl pateiktų dokumentų patikslinimo ar papildymo, terminas gali būti pratęstas 5 kalendorinėms dienoms, jeigu pretendentai bus papildomai paklausiami dėl papildomų duomenų pateikimo.

Pareiginės algos koeficientas 8,9-10,5 (1575-1858 Eur.), priklausomai nuo įstaigos veiklos rezultatų ir pasiektų rodiklių, gali būti nustatoma kintama atlyginimo dalis iki 50 procentų.

Pretendentai dokumentus teikia per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą.

Dokumentai priimami iki 2021 m. balandžio 26 dienos (įskaitytinai).

Informaciją apie konkursą  ir kandidatams keliamus reikalavimus  teikiama: tel. 852 239 3960, Audronė Rutkauskienė, audrone.rutkauskiene@sumin.lt

 

STUDENTŲ PRAKTINIO MOKYMO IR SAVANORIŠKOS PRAKTIKOS ORGANIZAVIMAS

  1. Ministerijoje atliekama studentų praktinio mokymo praktika (toliau – studentų praktika), numatyta aukštųjų mokyklų sudarytose ir patvirtintose studijų programose (toliau – studentų praktika), ir savanoriška praktika (toliau abi kartu – praktika). Studentų praktiką atliekantys asmenys vadinami studentais, savanorišką praktiką atliekantys asmenys – savanoriais.
  2. Savanorišką praktiką Vidaus tvarkos taisyklės reglamentuoja tiek, kiek nereglamentuoja Savanoriškos praktikos atlikimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. spalio 24 d. įsakymu Nr. A1-573 „Dėl Savanoriškos praktikos atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Savanoriškos praktikos atlikimo tvarkos aprašas).
  3. Studento praktinio mokymo sutartis sudaroma pagal Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. lapkričio 16 d. įsakymu Nr. V-1011 „Dėl studento praktinio mokymo pavyzdinės sutarties formos patvirtinimo“ patvirtintą studento praktinio mokymo pavyzdinę sutarties formą.
  4. Savanoriškos praktikos sutartis sudaroma pagal Savanoriškos praktikos atlikimo tvarkos aprašo priede nurodytą Savanoriškos praktikos sutarties formą.
  5. Praktikos atlikimo ministerijoje pagrindas – ministerijos kanclerio potvarkis, kuriame nurodoma praktikos trukmė, paskiriamas praktikos vadovas, ir aukštosios mokyklos, studento ir praktikos vadovo arba savanorio ir praktikos vadovo pasirašyta sutartis.
  6. Praktikos tikslas – populiarinti  valstybės tarnybą, formuoti teigiamą ir objektyvų požiūrį į ją ir skatinti siekti karjeros valstybės tarnyboje, ministerijoje, viešinti ministerijos veiklą.
  7. Praktikos uždaviniai:
  8. susipažinti su ministerijos misija ir vizija, struktūra, veiklos tikslais ir uždaviniais, vykdomomis funkcijomis;
  9. gilinti žinias apie ministerijos veiklą, ministerijai pavestas valdymo sritis ir vaidmenį valstybės institucijų sistemoje;
  10. įgyti teorinių ir praktinių žinių ir įgūdžių, kurių reikia darbui valstybės tarnyboje.
  11. Praktiką ministerijoje atlieka aukštosios mokyklos pagrindinių ir vientisųjų studijų studentai, baigę ne mažiau kaip antrąjį studijų kursą, taip pat asmenys iki 29 metų, baigę aukštosios mokyklos ne mažiau kaip antrąjį pagrindinių ar vientisųjų studijų kursą. Ministerija turi teisę atsisakyti priimti studentus ir savanorius atlikti praktiką, atsižvelgdama į ministerijos administracijos padalinių poreikius ir kitas priežastis.
  12. Praktikos metu studentai ir savanoriai neįdarbinami.
  13. Studentų praktikos trukmė turi būti ne trumpesnė kaip 4 savaitės ir ne ilgesnė kaip        6 mėnesiai. Savanorių praktikos trukmė negali būti ilgesnė kaip 2 mėnesiai.
  14. Visas su praktikos atlikimu ministerijoje susijusias transporto, apgyvendinimo ir pragyvenimo išlaidas apmoka studentas, siunčiančioji aukštoji mokykla arba savanoris.
  15. Praktiką ministerijoje organizuoja ir koordinuoja Teisės ir personalo skyrius.
  16. Studentas ar savanoris, pageidaujantis atlikti praktiką ministerijoje, iš anksto, bet ne vėliau kaip likus 1 mėnesiui iki praktikos pradžios, pateikia ministerijai motyvuotą prašymą (toliau – prašymas). Teisės ir personalo skyrius, gavęs prašymą, pateikia jį ministerijos administracijos padalinio, kuriame studentas ar savanoris pageidauja atlikti praktiką, vadovui, kuris, susipažinęs su prašymu, informuoja Teisės ir personalo skyrių, ar sutinka dėl studento ar savanorio praktikos atlikimo jo vadovaujamame ministerijos administracijos padalinyje.
  17. Teisės ir personalo skyriaus valstybės tarnautojas ar darbuotojas, atsakingas už studentų ir savanorių praktikos organizavimą:
    1. gavęs ministerijos administracijos padalinio vadovo pritarimą dėl studento ar savanorio priėmimo atlikti praktiką, parengia ministerijos kanclerio potvarkį; su ministerijos kanclerio potvarkiu dėl studento ar savanorio praktikos supažindinamas ministerijos administracijos padalinio, kuriame studentas ar savanoris atliks praktiką, vadovas, paskirtas praktikos vadovas, Informacinių sistemų skyrius, Ūkio skyrius ir į praktiką priimtas studentas ar savanoris;
    2. negavęs ministerijos administracijos padalinio vadovo pritarimo dėl studento ar savanorio priėmimo atlikti praktiką, informuoja studentą ar savanorį, kad nėra galimybės priimti į praktiką.
  18. Likus ne mažiau kaip  vienai darbo dienai iki praktikos pradžios Teisės ir personalo skyrius pateikia ministerijos administratoriams-budėtojams praktiką atliksiančių studentų ir savanorių sąrašą, kuriame nurodyti studentų ar savanorių vardai, pavardės ir praktikos atlikimo laikas. Teisės ir personalo skyrius praktikos laikotarpiui studentams ar savanoriams išduoda durų atidarymo asmeninę kortelę, kuri grąžinama paskutinę praktikos dieną.
  19. Studentas pirmąją praktikos dieną Teisės ir personalo skyriui pateikia studento pažymėjimą ir aukštosios mokyklos ir studento pasirašytus 3 studento praktinio mokymo sutarties egzempliorius. Teisės ir personalo skyrius patikrina studento asmens tapatybę ir studento praktinio mokymo sutartyje nurodytus duomenis pagal studento pažymėjimą, prireikus ir pagal kitą studento pateiktą asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Studento pažymėjimo ar kito asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopijos nėra daromos.
  20. Savanoris pirmąją praktikos dieną Teisės ir personalo skyriui pateikia asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir savanorio pasirašytus 2 savanoriškos praktikos sutarties egzempliorius. Teisės ir personalo skyrius patikrina savanorio asmens tapatybę ir savanoriškos praktikos sutartyje nurodytus duomenis pagal savanorio pateiktą asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir padaro asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją. Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija saugoma kartu su savanoriškos praktikos sutartimi, minėtos kopijos nesaugant DVS.
  21. Pirmąją praktikos dieną studentas ar savanoris pasirašo pasižadėjimą saugoti asmens duomenų paslaptį (ministro tvirtinamų Asmens duomenų tvarkymo Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos eksploatuojamose informacinėse sistemose ir tvarkomuose susistemintuose rinkiniuose taisyklių priedas). Teisės ir personalo skyriaus valstybės tarnautojas ar darbuotojas, atsakingas už studentų ir savanorių praktikos organizavimą, supažindina studentus ir savanorius pasirašytinai su Vidaus tvarkos taisyklėmis. Ūkio skyrius pasirašytinai supažindina studentus ir savanorius su Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos gaisrinės saugos instrukcija, kitomis darbuotojų saugos ir sveikatos darbe instrukcijomis.
  22. Praktikos vadovas yra atsakingas už studento ar savanorio praktikos užduočių formavimą ir vykdomos veiklos kontrolę.
  23. Pasibaigus praktikai Teisės ir personalo skyrius pateikia studentui ar savanoriui praktikos vertinimo anketą.

Kilus klausimų kviečiame kreiptis į Teisės ir personalo skyriaus patarėją Ievą Vėjalytę tel. 852 393962 ar el. p. ieva.vejalyte@sumin.lt.

 

Puoselėdami vieną iš mūsų vertybių  – atvirumą, siekdami prisidėti prie moksleivių ir studentų švietimo apie susisiekimo sektorių, kviečiame į susitikimus su Susisiekimo ministerijos ekspertais, kurie pristatys pagrindines sektoriaus sritis, strateginius tikslus bei iššūkius.

Visus susidomėjusius kviečiame kreiptis tel. 852 393962 ar el. paštu ieva.vejalyte@sumin.lt nurodant pageidaujamą susitikimo datą ir preliminarų dalyvių skaičių.

Iki įdomių ir prasmingų susitikimų!

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-03-22