BDAR
gdpr

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Automagistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda rekonstrukcijos darbai tęsis iki 2008 m.

Data

2004 08 01

Įvertinimas
0

Susisiekimo viceministro Valerijaus Ponomariovo surengtame  pasitarime buvo aptarti klausimai dėl automobilių kamščių, kurie savaitgaliais susidaro magistralėje Vilnius-Kaunas-Klaipėda, remonto ir rekonstrukcijos darbų, kurie vykdomi kai kuriuose kelio ruožuose.  Pasitarime dalyvavo Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinis direktorius Virgaudas Puodžiukas, jo pavaduotojas Petras Tekorius, UAB „Kauno tiltai“ generalinis direktorius Arūnas Juodžbalis bei Susisiekimo ministerijos specialistai.  Atšilus orams nemažai Lietuvos gyventojų ir mūsų šalies svečių patraukė į pajūrį. Daugelis važiuoja prie Baltijos jūros pakrantės nuosavu automobiliu, tad automagistralėje Vilnius-Kaunas-Klaipėda pagausėjo lengvųjų automobilių. Ypač daug žmonių keliavo praėjusį savaitgalį  į Klaipėdos jūrų šventę. Daugeliui į akis krito nemažai remontuojamų šio kelio ruožų. Kodėl šie darbai atliekami būtent dabar, vidurvasarį? Apie tai buvo kalbama šiandien Susisiekimo ministerijoje vykusiame pasitarime. 2004 metais toliau tęsiami IXB transporto koridoriaus (Vilnius-Kaunas-Klaipėda) rekonstrukcijos darbai. Jie finansuojami ISPA  programos ir Lietuvos biudžeto lėšomis. 2004 m. birželio mėn. 2 d. buvo pasirašyta jau ketvirtoji sutartis (pradedant 2001 metais) darbams atlikti. Darbus per 12 mėn. įsipareigojo atlikti UAB „Kauno tiltai“. Darbai apima kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda labiausiai susidėvėjusius ruožus, kurių bendras ilgis 49,6 km. Žemės darbų apimtis – 66 000 m3, asfaltbetonio kiekis dangos įrengimui –61 088 t. Atliekamus darbus prižiūri Vokietijos konsultacinė kompanija Schneider & Partner. Tačiau pasibaigus šiai sutarčiai, rekonstrukcijos darbai šiame transporto koridoriuje nebus baigti.  2005 m. planuojama toliau tęsti šios magistralės rekonstrukciją. Darbai bus finansuojami iš ES Sanglaudos fondo (iki 85 proc. visų išlaidų vertės) ir Lietuvos Respublikos lėšomis. Darbus numatyta baigti iki 2008 m.