Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


ES transporto ir telekomunikacijų taryba - už informacinių technologijų ir transporto paslaugų rinkos liberalizavimą

Data

2004 12 10

Įvertinimas
0

 

Susisiekimo ministerijos sekretorius Valdemaras Šalauskas dalyvavo gruodžio 9-10 d. Briuselyje vykusiame ES transporto ir telekomunikacijų tarybos posėdyje, kuriame buvo svarstomi interneto ir naujų technologijų skatinimo, kovos su nepageidaujamų pranešimų siuntimo internetu, tarptautinio saugaus laivų eksploatavimo ir taršos prevencijos valdymo (ISM) kodekso įgyvendinimo Europos bendrijoje klausimai.

Tarp kitų ES transporto ir telekomunikacijų tarybos posėdyje svarstomų kausimų - civilinės atsakomybės ir kompensavimo už taršos nafta padarytą žalą, geležinkelio, jūrų uostų paslaugų rinkos liberalizavimo, ES aviacijos politikos kaimynų atžvilgiu ir kt. klausimai.

Posėdyje buvo pritarta siūlymui kovoti su nepageidaujamų žinučių siuntimu internetu, taip pat nutarta skatinti saugesnį naudojimąsi internetu ir naujomis interneto technologijomis.

Aptariant Tarptautinio saugaus laivų eksploatavimo ir taršos prevencijos valdymo (ISM) kodekso taikymo apimties klausimus buvo nutarta jį netaikyti kariniams laivams, pramoginiams laivams (jeigu neveža daugiau 12 keleivių) bei žvejybiniams laivams. ISM kodekso taikymo apimtis Lietuvoje registruotų ir laivybos kompanijų atžvilgiu iš esmės neturėtų kisti, be to, projektas pasitarnautų stiprinant laivybos saugą ES. 

Įvertinus pasaulyje kylančią grėsmę aplinkos apsaugai dėl taršos nafta, ES akcentavo būtinybę didinti atsakomybės ribas ir kompensavimo dydžius dėl minėtos žalos atlyginimo. 

Aptariant sausumos transporto klausimus, Lietuva teigiamai įvertino siekį nustatyti vieningą visai ES licencijos ir papildomo harmonizuoto sertifikato gavimo procedūrą ir nuostatą, kad bet kurioje ES šalyje narėje išduota licencija bus pripažįstama visoje ES. Buvo pritarta nuomonei, kad direktyva turėtų būti vienodai taikoma tiek mašinistams, dirbantiems vietinėse geležinkelių linijose, tiek dirbantiems tarptautinėse geležinkelių linijose.

 Diskutuojant apie eismo saugos stiprinimą buvo pritarta pasiūlymui diegti saugaus eismo gerinimo priemones siekiant žuvusiųjų skaičių keliuose sumažinti 50 proc. iki 2010 m. Susisiekimo ministerijos sekretoriaus V. Šalausko nuomone, atsižvelgiant į šį siekį, Lietuvoje tikslinga parengti Valstybinės saugaus eismo automobilių keliais programos nuo 2005 iki 2010 m. projektą ir pateikti tvirtinti LR Vyriausybei.