Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Ieškoma būdų užtikrinti spartesnį krovinių vežimą geležinkeliais iš Klaipėdos uosto

Data

2008 07 25

Įvertinimas
0

                             

 

Liepos 25 d. Susisiekimo ministerijoje diskutuota dėl galimybės spręsti vagonų trūkumo problemą  ir užtikrinti spartesnį krovinių vežimą geležinkeliais iš Klaipėdos jūrų uosto. Šiuos klausimus ministerijos sekretorė Liudmila Zumerienė aptarė su Vokietijos Zasnico jūrų uosto, bendrovių „DB Schenker“, „DFDS LISCO“, „Lisco Shipping Logistics“, „Lietuvos geležinkeliai“ ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos atstovais.

 

                                                                    

                                                                  

 

Zasnico jūrų uosto direktorius Harm Sievers teigiamai atsiliepė apie Lietuvą ir Vokietiją jungiančius keltus, sėkmingai veikiančią liniją Klaipėda–Mukranas. Svečio teigimu, šiuos ryšius norima plėsti, tačiau keltais gabenant krovinius kyla problemų dėl nepakankamai greito tolesnio jų vežimo geležinkeliais. Užtikrinti operatyvų krovinių gabenimą į Rytų rinkas tampa sudėtinga dėl vagonų trūkumo.

 

                                                                                           

                                                                        

                                                                   

 

Kaip informavo ministerijos sekretorė L. Zumerienė, vagonų problema ypač paaštrėjo šiais metais, pritrūkus vagonų bendrame plačiąją geležinkelio vėžę turinčių valstybių riedmenų parke. Gana dažnai AB „Lietuvos geležinkeliai“ priklausantys vagonai, nuvežę krovinį ir iškrauti, negrąžinami atgal, o panaudojami bendrojo riedmenų parko valstybėse. Atsitinka, kad į Lietuvą jie negrįžta net pusmetį ar ilgiau, dėl to Klaipėdos uoste pritrūksta vagonų kroviniams išgabenti.

 

Susitikimo metu aptarti galimi šios problemos sprendimo būdai. Vienas iš jų – su krovinio siuntėjais sudaryti vagonų nuomos sutartis, nes privatūs arba išnuomoti vagonai net ir tušti grąžinami atgal. Kad dėl nuomos stipriai nepabrangtų krovinių pervežimas, tariamasi dėl specialių tarifų ir mažesnio mokesčio už grįžtančio tuščio vagono nuomą. Kitas galimas būdas – ieškoti ekspeditorių, kurie vagonų iškrovimo vietoje pasirūpintų į Lietuvą vežamais kroviniais ir grįžtančių vagonų užpildymu.

 

Susitikime dalyvavusios bendrovės artimiausiu metu pratęs pasitarimą dėl konkrečių minėtos problemos sprendimo būdų.