Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Lietuvoje – naujos kartos dyzeliniai traukiniai

Data

2008 06 16

Įvertinimas
0

 

Nuo birželio 16 dienos akcinė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ Vilnius – Turmantas – Vilnius  ir Vilnius – Šeštokai – Vilnius maršrutuose pradeda keleivių vežimą naujos kartos dyzeliniais traukiniais RA-2

  Traukiniai RA-2 skirti vežti priemiestinius keleivius 1520 mm vėžės pločio keliais esant aplinkos temperatūrai nuo -30°C iki + 40 °C. Tokie traukiniai eksploatuojami Europos Sąjungoje. RA-2 gali būti suformuotas iš dviejų variklinių vagonų. Prijungus prie jų prikabinamuosius vagonus gali būti formuojamas trijų arba keturių vagonų traukinys.

Sėdimų vietų skaičius trijų vagonų traukinyje (kuriuose sukurtas jaukus šiuolaikiškas interjeras) – 222 (po 68 vietas varikliniuose vagonuose ir 86 vietos prikabinamame vagone).Visuose vagonuose įrengta gaisro aptikimo ir gesinimo sistema, priverstinė ventiliacija. Traukinio eksploatavimo laikas – ne mažiau 28 metų. Dar du tokie dyzeliniai traukiniai Lietuvos geležinkeliuose pasirodys liepos mėnesį.

„AB „Lietuvos geležinkeliai“, antra šalies įmonė pagal dirbančiųjų skaičių ir viena pirmaujančių pagal ekonominę įtaką, dirba sėkmingai ir našiai, investuoja uždirbtą pelną į savo atnaujinimą,  supranta savo socialinę atsakomybę ir  vykdo subalansuotą  plėtrą“,- sakė  naujų dyzelinių traukinių pristatyme Vilniaus geležinkelio stotyje dalyvavęs susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius.

Iki metų pabaigos pradės dirbti ir dvi naujosios automotrisos, daugiausia skirtos susisiekimui trumpais atstumais, pvz., tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir oro uosto. Įrengus keleivių peronus, pastarąjį maršrutą planuojama atidaryti šį rudenį.

Pasak susisiekimo ministro Algirdo Butkevičiaus, šiuo metu, kai degalų brangimas apsunkino vežimo automobiliais rinką, greitai ir patogiai galima nuvažiuoti į tikslą traukiniu. „Traukinio bilietas iki Kauno kainuoja 12 litų, autobusu – 20 Lt , o vienam žmogui kelionė į laikinąją sostinę savo automobiliu kainuotų mažiausiai 32 litus, (neskaitant automobilio amortizacijos). Iki Klaipėdos nuvažiuoti traukiniu – 42 Lt, autobusu – 59 Lt , o asmeniniu automobiliu – 96 Lt , nes ne kiekvienam varikliui užteks 8 litrų . Taigi, raginu visus rinktis kelionę traukiniu“,- sakė A.Butkevičius.

Pagrindinė šių metų naujiena – daugiausia keleivių sulaukiančiam AB „Lietuvos geležinkeliai“ maršrutui tarp Vilniaus ir Kauno perkami 2 nauji dviaukščiai elektriniai traukiniai, kurie pradės važinėti metų pabaigoje. Užbaigus Kauno tunelio rekonstrukciją, šie traukiniai taps patogiausia ir greičiausia susisiekimo priemone tarp didžiausių šalies miestų.

Iki 2013 metų keleivinių riedmenų parko atnaujinimui bendrovė planuoja investuoti beveik 560 mln. Lt – 11 elektrinių traukinių, 13 dyzelinių traukinių, 2 automotrisų ir 33 keleivinių vagonų įsigijimui.    

Naujasis keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis įsigaliojo 2008 m. gegužės 25 d. AB„Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcija atnaujino traukinių susisiekimą tarp Klaipėdos ir Šilutės bei tarp Šiaulių ir Mažeikių. Pirmuoju maršrutu kasdien kursuoja 4 keleiviniai traukiniai, antruoju – 6. Kituose šiuo metu maršrutuose keleivių taip pat laukia geros naujienos: iki 32 reisų per dieną padidintas traukinių kursavimo dažnis tarp Vilniaus ir Kauno, keleiviniai traukiniai dažniau važiuoja ir tarp Vilniaus ir Klaipėdos, Ignalinos, Trakų, Varėnos, Stasylų, tarp Kauno ir Kybartų, tarp Šiaulių ir Rokiškio.

Tarptautiniuose reisuose iki šiol kas antrą dieną važiavęs traukinys Vilnius – Sankt Peterburgas nuo 2008 m . gegužės 25 d. važiuoja kiekvieną dieną. Tuo pačiu sudarytos patogios jungtys ir Vakarų Lietuvos gyventojams traukiniais kasdien pasiekti Maskvą ir Sankt Peterburgą bei grįžti atgal persėdant Vilniuje. 

Nuo vasaros sezono pradžios kursuoja 164  AB „Lietuvos geležinkeliai“ traukiniai. Tai 15 % daugiau nei iki šiol (kursavo 143 traukiniai).