BDAR
gdpr

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Lietuvos teritoriją kertančio Rytų–Vakarų transporto koridoriaus plėtra – vienas iš prioritetinių šalies tikslų

Data

2007 12 10

Įvertinimas
0

Lietuvos teritoriją kertantis Rytų–Vakarų transporto koridorius gali tapti viena iš svarbiausių Europos Sąjungos ir kaimyninių šalių transporto jungčių. Gruodžio 10–11 dienomis Vilniuje vykstančioje projekto „Rytų–Vakarų transporto koridorius“ baigiamojoje konferencijoje aptariama šio projekto įgyvendinimo strategija ir veiksmų planas bei jo įtaka Baltijos regionui ir Europos Sąjungos šalims.

 

Renginyje dalyvauja LR susisiekimo ministerijos valstybės sekretorius Alminas Mačiulis, Europos Komisijos Energetikos ir transporto generalinio direktorato atstovas Edgar Thielmann, Švedijos ir Rusijos transporto ministerijų bei kitų projekto partnerių atstovai.

 

„Ilgalaikėje Lietuvos transporto infrastruktūros plėtros strategijoje numatyta Rytų–Vakarų transporto koridoriaus plėtra – vienas iš prioritetinių šalies uždavinių. Jį įgyvendinant didinami Klaipėdos valstybinio jūrų uosto krovos ir geležinkelio pervežimų pajėgumai, kuriamas logistikos centrų tinklas. Šio transporto koridoriaus svarbą įrodo nuolat augantis juo pervežamų krovinių kiekis“,- konferencijoje sakė Susisiekimo ministerijos valstybės sekretorius A. Mačiulis.

 

A. Mačiulio teigimu, Rytų–Vakarų transporto koridorius gali tapti svarbia transeuropinio transporto tinklo bei jo pratęsimo į kaimynines šalis dalimi, kuri palengvins krovinių pervežimą ir prisidės prie Baltijos regiono plėtros. Šis transporto koridorius priklauso ES ir kaimynines šalis jungiančiai Šiaurinei transporto ašiai, kurią Europos Komisija yra pripažinusi viena svarbiausių šiame regione.

 

Įgyvendinant projektą „Rytų–Vakarų transporto koridorius“ siekiama plėtoti transporto koridorių, jungiantį Lietuvą, Rusijos Federacijos Kaliningrado sritį, Švediją ir Daniją. Tai padėtų užtikrinti krovinių iš Kinijos ir kitų Azijos šalių transportavimą per rytinę Baltijos jūros pakrantę į Skandinaviją ir Vakarų Europos šalis.

 

Baltijos regionas yra patogioje geografinėje padėtyje ir atitinka augančius pervežimų tarp Europos ir Azijos šalių poreikius. Numatoma, kad iki 2020 metų prekių srautai šiame regione išaugs daugiau kaip 50 proc. Nuolat didėjant krovinių srautui, pietinė Baltijos jūros regiono dalis gali užtikrinti pakankamus pervežimų pajėgumus ir patogius transporto koridorius.