copyright

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Planuojant Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtros galimybes, nagrinėjamos krovinių pristatymo į Klaipėdos uostą alternatyvos

Data

2020 10 13

Įvertinimas
0
foto uostas 20190103.jpg

Siekiant sudaryti sąlygas Klaipėdos geležinkelio mazgo infrastruktūros plėtrai ir apsaugoti centrinę uostamiesčio dalį nuo neigiamo transporto poveikio, susisiekimo ministras Jaroslav Narkevič pavedė „Lietuvos geležinkeliams“ išnagrinėti galimas krovinių pristatymo į Klaipėdos uostą alternatyvas. 

 

Pasak susisiekimo ministro J. Narkevič, siekiant sumažinti krovininių traukinių judėjimą centrinėje Klaipėdos miesto dalyje, „Lietuvos geležinkeliai“ nagrinės Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos pasiūlymą atvežti ir išvežti krovinius šiaurinėje uosto dalyje, per Lietuvos šiaurėje esančius geležinkelių tinklus Kužiai–Kretinga–Klaipėda, o pietinėje uosto dalyje – per šalies pietuose esančius geležinkelių tinklus Radviliškis–Pagėgiai–Klaipėda. Taip pat bus įvertintos kitos galimos krovinių pristatymo į Klaipėdos uostą (šiaurinę ir pietinę dalis) alternatyvos.

 

„Šios analizės rezultatai bus pristatyti Susisiekimo ministerijai, kuri toliau kruopščiai nagrinės situaciją ir ieškos efektyviausių sprendimų darniai Klaipėdos geležinkelio mazgo infrastruktūros plėtrai Klaipėdos miesto ir Klaipėdos rajono savivaldybių teritorijose“, – sakė susisiekimo ministras J. Narkevič.

 

Klaipėdos geležinkelio mazgo infrastruktūros plėtrą ir modernizavimą numatoma įgyvendinti iki 2030 m.