BDAR
gdpr

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Tachografai padės vairuotojams geriau derinti darbo ir poilsio laiką

Data

2004 08 07

Įvertinimas
0

Susisiekimo ministerijoje buvo apsvarstyta elektroninių vairuotojo darbo ir poilsio laiko kontrolės prietaisų - skaitmeninių tachografų - įdiegimo Lietuvos naujose transporto priemonėse tvarka.                                   Europos Sąjungoje vis didesnis dėmesys skiriamas naujoms technologijoms, ypač lengvinančioms darbą bei gerinančioms žmogaus poilsį. Tam skirtas ir ES Tarybos reglamentas 2135/98/EB, kuris numato, kad transporto priemonės ateityje privalės turėti šiuos įrenginius. Pasitarimui vadovavo Susisiekimo ministerijos sekretorius Valdemaras Šalauskas. Įdiegus autotransporte šiuos skaitmeninius prietaisus, fiksuojančius greitį, vairavimo laiką ir kita, tuos duomenis bus įmanoma fiksuoti daug ilgesnį laikotarpį, nei tai darydavo iki šiol mechaninis tachografas. Dėl to žymiai patobulės stebėjimo sistema, o užfiksuoti duomenys bus geriau apsaugoti bei patikimesni.  Šiuo metu Europos Komisija, atsižvelgusi į tai, kad ne visos ES šalys šioje srityje yra pasiekusios vienodą lygį, tikslina tachografų diegimo terminus. Po jų nustatymo naujai pagamintos transporto priemonės (Lietuvoje jų bus apie 5000 vnt.) privalės turėti skaitmeninius tachografus.  Vieno jų įrengimo kaina apie 1500 litų. Už skaitmeninių tachografų sistemos įgyvendinimą Lietuvoje atsakinga Valstybinė kelių transporto inspekcija prie Susisiekimo ministerijos.  Jų įrengimo projektą ruošia UAB “SINTAGMA”.