BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Karjeros galimybės

Mūsų misija – kurti saugų ir visuomenės lūkesčius tenkinantį susisiekimą.

Kviečiame iniciatyvius, atvirus iššūkiams ir naujovėms specialistus tapti komandos nariais.  

Susisiekimo ministerija tai:

Oro ir jūrų uostų plėtra, strateginiai susisiekimo infrastruktūros projektai, kelių tinklo planavimas ir statyba, saugaus eismo sistemos, transporto inovacijos, informacinių technologijų infrastruktūros ateitis. 

 Naujausios vadybos metodikos ir visos galimybės nuolat siekti profesinio tobulėjimo.

Sąžiningi, kūrybingi, mylintys savo sritį, iniciatyvūs ir energingi žmonės, pasitikėjimu ir pagarba grįsta darbo atmosfera.


TIKIME, kad profesionalūs, tobulėjantys ir sąžiningi darbuotojai – susisiekimo sektoriaus sėkmingos veiklos pagrindas.

TIKIMĖS, kad kiekvienas naujas vadovas                                               SIEKIAME, kad kiekvienas naujas mūsų komandos narys 
vadovausis pagrindiniais vadovavimo principais.                                     prisidėtų prie ministerijos vertybių puoselėjimo.

                           

 

PAŽADAME, kad būtent čia galėsite jaustis vertinami, reikalingi ir naudingi, pritaikyti savo gebėjimus ir realizuoti idėjas bei dirbti šiuolaikiškoje darbo aplinkoje.

                  

 

Mūsų komanda

Norime būti geriausi, todėl ieškome geriausių. Jeigu esate ambicingas, sąžiningas, norintis veikti ir tobulėti susisiekimo sektoriuje, mes laukiame Jūsų!

 

Susisiekimo ministerijos komandą sudaro 166 nariai (62 % moterų ir 38 % vyrų), iš kurių aukštąjį universitetinį išsilavinimą turi net 93 % darbuotojų, 4 darbuotojai turi daktaro laipsnį. Komandos narių amžiaus vidurkis – 44 metai.

Dairaisi karjeros galimybių? Norėtum tapti mūsų komandos dalimi? #prisijunk 

Kviečiame peržiūrėti ministerijoje siūlomas laisvas pozicijas, o jei neradote sau tinkamos – rašykite ir atsiųskite savo gyvenimo aprašymą el. paštu: karjera@sumin.lt (CV prašytume siųsti Europass XML/pdf XML formatu)

    Susisiekimo ministerija yra valstybės valdymo institucija, kuri formuoja politiką kelių, geležinkelių, oro transporto, pašto ir elektroninių ryšių srityse. Artimiausiais metais Susisiekimo ministerija didžiausią dėmesį skirs žaliajam kursui, inovacijų ir skaitmeninimo diegimui ir plėtojimui.

    2020 m. VRM atlikto tyrimo duomenimis Susisiekimo ministerija yra lyderė tarp ministerijų darbuotojų įsitraukime, darbuotojų pasitenkinime darbo sąlygomis, mikroklimatu. Ministerijos darbuotojai  itin vertina lanksčias darbo sąlygas, darbo pobūdį, puikius santykius su kolegomis ir vadovais.

 

IEŠKOME KOLEGOS (-ĖS)

ATEITIES SUSISIEKIMO TRANSPORTO POLITIKOS GRUPĖJE (NAUJOS KARTOS RYŠIŲ TECHNOLOGIJOS)

Kviečiame prisijungti prie Susisiekimo ministerijos komandos

Ieškome kolegos (-ės), kuris koordinuos naujos kartos ryšių technologijų (4G+, 5G, 6 G, t.t.) projektų įgyvendinimą.

 

Tikimės, kad:

Naujos kartos ryšių technologijos yra tavo aistra;

Esi orientuotas (-a) į rezultatą;

Tau artimos  nuolatinio tobulėjimo, pagarbos ir atvirumo, atsakomybės vertybės;

Turi aukštąjį universitetinį (bakalauro) informatikos mokslų, inžinerijos mokslų ar teisės studijų krypties išsilavinimą;

Turi ne mažesnę kaip 3 metų patirtį elektroninių ryšių srityje;

Sparčiai mokaisi;

Esi dinamiškas (-a), imlus (-i) naujovėms, gebi analizuoti ir apibendrinti informaciją;

Moki anglų kalbą (ne žemesniu kaip B2 lygiu).

 

Prisijungęs (-usi) prie mūsų, Tu:

Dirbsi su naujos kartos ryšio technologijų (4G+, 5G, 6 G, t.t.) standartizacijos, plėtros, finansavimo projektais;

Prisidėsi prie visuomenei reikšmingų projektų;

Nuolat tobulėsi ir augsi.

 

Susisiekimo ministerijoje rasi:

Adaptacijos programą;

Lanksčias darbo sąlygas;

Nuotolinį darbą ne tik pandemijos metu;

Draugiškus kolegas ir palaikančius vadovus;

Vidinius renginius;

Vidinius ir išorinius mokymus;

Gerą mikroklimatą.

 

Atlyginimas: 1345-2053 Eur (neatskaičius mokesčių). Konkretus atlygis priklausys nuo patirties ir kompetencijų. Yra galimybė gauti kintamąją dalį ir priemokas už rezultatus.

 

Gyvenimo aprašymai priimami iki š. m. birželio 19 d. (įskaitytinai) el. paštu audrone.rutkauskiene@sumin.lt., kandidatuojant prašome nurodyti sritį - naujos kartos ryšių technologijos.

 

Pareigybės aprašymas

 

Telefonas pasiteiravimui Audronė Rutkauskienė, tel. (8 5) 239 3960.

 

IEŠKOME KOLEGOS (-ĖS)

ATEITIES SUSISIEKIMO transporto POLITIKOS GRUPĖJE (ALTERNATYVŪS DEGALAI)

 

Kviečiame prisijungti prie Susisiekimo ministerijos komandos

Ieškome kolegos (-ės), kuris analizuos alternatyviais degalais varomų transporto priemonių plėtros poreikį ir galimybes, teiks siūlymus dėl aplinkai draugiško transporto ir žiedinės ekonomikos principų taikymo susisiekimo sektoriuje.

 

Tikimės, kad:

Tau itin svarbu, kad susisiekimo sektorius būtų kuo tvaresnis;

Esi orientuotas (-a) į rezultatą;

Tau artimos  nuolatinio tobulėjimo, pagarbos ir atvirumo, atsakomybės vertybės;

Turi aukštąjį universitetinį (bakalauro) inžinerijos studijų krypties  išsilavinimą;

Turi darbo su alternatyvių degalų  panaudojimu transporte patirties;

Sparčiai mokaisi;

Esi dinamiškas (-a), imlus (-i) naujovėms, gebi analizuoti ir apibendrinti informaciją;

Moki anglų kalbą (ne žemesniu kaip B2 lygiu).

 

Prisijungęs (-usi) prie mūsų, Tu:

Įgyvendinsi valstybinės reikšmės alternatyvių degalų infrastruktūros ir triukšmo valdymo projektus;

Nuolat tobulėsi ir augsi.

 

Susisiekimo ministerijoje rasi:

Adaptacijos programą;

Lanksčias darbo sąlygas;

Nuotolinį darbą ne tik pandemijos metu;

Draugiškus kolegas ir palaikančius vadovus;

Vidinius renginius;

Vidinius ir išorinius mokymus;

Gerą mikroklimatą.

 

Atlyginimas: 1274 – 2053 Eur (neatskaičius mokesčių). Konkretus atlygis priklausys nuo patirties ir kompetencijų. Yra galimybė gauti kintamąją dalį ir priemokas už rezultatus.

 

Gyvenimo aprašymai priimami iki š. m. birželio 19 d. (įskaitytinai) el. paštu audrone.rutkauskiene@sumin.lt., kandidatuojant prašome nurodyti sritį – alternatyvūs degalai.

 

Pareigybės aprašymas

 

Telefonas pasiteiravimui Audronė Rutkauskienė, tel. (8 5) 239 3960.

IEŠKOME KOLEGOS (-ĖS)

ATEITIES SUSISIEKIMO TRANSPORTO POLITIKOS GRUPĖJE (DUOMENŲ ANALITIKA)

 

Kviečiame prisijungti prie Susisiekimo ministerijos komandos

Ieškome kolegos (-ės), kuris analizuos darnaus judumo politikai svarbių duomenų raidą, teiks siūlymus dėl kriterijų, reikalingų darnaus judumo politikos sėkmingam įgyvendinimui.

 

Tikimės, kad:

Duomenų analitika yra tavo aistra;

Esi orientuotas (-a) į rezultatą;

Tau artimos  nuolatinio tobulėjimo, pagarbos ir atvirumo, atsakomybės vertybės;

Turi aukštąjį universitetinį (bakalauro) matematikos, informatikos, socialinių mokslų ar verslo ir viešosios vadybos studijų krypties išsilavinimą;

Sparčiai mokaisi;

Esi dinamiškas (-a), imlus (-i) naujovėms, gebi analizuoti ir apibendrinti informaciją;

Moki anglų kalbą (ne žemesniu kaip B2 lygiu).

 

Prisijungęs (-usi) prie mūsų, Tu:

Teiksi pasiūlymus dėl duomenų atvėrimo ir duomenų analitikos pritaikymo darnaus judumo politikai įgyvendinti, atliksi statistinius skaičiavimus, prognozes.

Nuolat tobulėsi ir augsi.

 

Susisiekimo ministerijoje rasi:

Adaptacijos programą;

Lanksčias darbo sąlygas;

Nuotolinį darbą ne tik pandemijos metu;

Draugiškus kolegas ir palaikančius vadovus;

Vidinius renginius;

Vidinius ir išorinius mokymus;

Gerą mikroklimatą.

 

Atlyginimas: 1274 – 2053 Eur (neatskaičius mokesčių). Konkretus atlygis priklausys nuo patirties ir kompetencijų. Yra galimybė gauti kintamąją dalį ir priemokas už rezultatus.

 

Gyvenimo aprašymai priimami iki š. m. birželio 19 d. (įskaitytinai) el. paštu audrone.rutkauskiene@sumin.lt., kandidatuojant prašome nurodyti sritį – duomenų analitika.

 

Pareigybės aprašymas

 

Telefonas pasiteiravimui Audronė Rutkauskienė, tel. (8 5) 239 3960.

IEŠKOME KOLEGOS (-ĖS)

ATEITIES SUSISIEKIMO TRANSPORTO POLITIKOS GRUPĖJE (DARNAUS JUDUMO INOVACIJOS)

 

Kviečiame prisijungti prie Susisiekimo ministerijos komandos

Ieškome kolegos (-ės), kuris vykdys darnaus judumo plėtros mieste planų (toliau – DJMP) projektų įgyvendinimo stebėseną savivaldybėse, analizuos kitų valstybių gerąją praktiką ir patirtį darnaus planavimo srityje, bendradarbiaus su kitų valstybių ekspertais DJMP ir darnaus judumo inovacijų diegimo srityse.

 

Tikimės, kad:

Darnus judumas ir inovacijos yra tavo aistra;

Esi orientuotas (-a) į rezultatą;

Tau artimos  nuolatinio tobulėjimo, pagarbos ir atvirumo, atsakomybės vertybės;

Turi universitetinį (bakalauro) socialinių mokslų,  inžinerijos ar verslo ir viešosios vadybos  studijų krypties išsilavinimą;

Turi darbo patirties darnaus judumo arba transporto inovacijų srityje;

Sparčiai mokaisi;

Esi dinamiškas (-a), imlus (-i) naujovėms, gebi analizuoti ir apibendrinti informaciją;

Moki anglų kalbą (ne žemesniu kaip B2 lygiu).

 

Prisijungęs (-usi) prie mūsų, Tu:

Tapsi darnaus judumo ambasadoriumi;

Prisidėsi prie visuomenei reikšmingų projektų;

Nuolat tobulėsi ir augsi.

 

Susisiekimo ministerijoje rasi:

Adaptacijos programą;

Lanksčias darbo sąlygas;

Nuotolinį darbą ne tik pandemijos metu;

Draugiškus kolegas ir palaikančius vadovus;

Vidinius renginius;

Vidinius ir išorinius mokymus;

Gerą mikroklimatą.

 

Atlyginimas: 1274 – 2053 Eur (neatskaičius mokesčių). Konkretus atlygis priklausys nuo patirties ir kompetencijų. Yra galimybė gauti kintamąją dalį ir priemokas už rezultatus.

 

Gyvenimo aprašymai priimami iki š. m. birželio 19 d. (įskaitytinai) el. paštu audrone.rutkauskiene@sumin.lt., kandidatuojant prašome nurodyti sritį – darnaus judumo inovacijos.

 

Pareigybės aprašymas

 

Telefonas pasiteiravimui Audronė Rutkauskienė, tel. (8 5) 239 3960.

 

IEŠKOME VYRIAUSIOJO (-sios) PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)

Kviečiame prisijungti prie Susisiekimo ministerijos komandos

Ieškome vyriausiojo projektų vadovo (-ės), kuris (-i) padės kurti ir vertinti projektų valdymo sistemą Susisiekimo ministerijoje, įgyvendins pavestus projektus ir programas, teiks pasiūlymus dėl projektuose ar programose identifikuotų rizikų ar problemų suvaldymo, planuos paskirtų projektų įgyvendinimo priemones, organizuos ir kontroliuos jų įgyvendinimą, atliks priskirtų projektų portfelių valdymo funkcijas.

 

Tikimės, kad Tu:

Esi orientuotas (-a) į rezultatą;

Tau artimos  nuolatinio tobulėjimo, pagarbos ir atvirumo, atsakomybės vertybės;

Turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis);

Turi ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį projektų valdymo srityje;

Išmanai projektinio valdymo principus;

Sparčiai mokaisi;

Turi patirties sprendžiant kompleksines problemas, gebi spręsti konfliktines situacijas, esi atsparus (-i) neapibrėžtumui ir stresui;

Moki vieną užsienio kalbą (anglų, prancūzų arba vokiečių) pažengusio vartotojo  B2 lygiu.

 

Prisijungęs (-usi) prie mūsų, Tu:

Dirbsi su valstybinės reikšmės projektais;

Nuolat tobulėsi ir augsi.

 

Susisiekimo ministerijoje rasi:

Adaptacijos programą;

Lanksčias darbo sąlygas;

Nuotolinį darbą ne tik pandemijos metu;

Draugiškus kolegas ir palaikančius vadovus;

Vidinius renginius;

Vidinius ir išorinius mokymus;

Gerą mikroklimatą.

 

Atlyginimas: 1614-2463 Eur (neatskaičius mokesčių). Konkretus atlygis priklausys nuo patirties ir kompetencijų. Yra galimybė gauti kintamąją dalį ir priemokas už rezultatus.

Tikslią informaciją apie konkursą, reikalingus pateikti dokumentus ir terminus rasi čia.

Skelbimas galioja iki 2021-06-14.

Kilus klausimų kviečiame kreiptis į Audronę Rutkauskienę tel. (8 5) 239 3960.

 

 

 

KonkursasVšĮ Aukštaitijos siaurojo geležinkelio direktoriaus pareigas

Kvalifikaciniai reikalavimai:
1. Turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) išsilavinimą;
2. Turėti ne mažesnę kaip 1 metų vadovaujamo darbo patirtį kolektyvui, kuriame yra ne mažiau kaip 10 narių;
3. Mokėti bent vieną iš šių užsienio kalbų (anglų, prancūzų, vokiečių) pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
4. Gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
5. Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius, darbo teisinius santykius, viešųjų įstaigų veiklą, turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo, strateginio planavimo metodiką, biudžeto sandarą, darbuotojų saugos ir sveikatos, aplinkos apsaugos reikalavimus, transporto, turizmo veiklą gebėti šiais teisės aktais naudotis ir juos taikyti praktiniame darbe;
6. Būti susipažinęs su Lietuvos, Panevėžio miesto, Panevėžio rajono ir Anykščių rajono savivaldybės turizmo plėtojimo strategijomis ir programomis, Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramos, tarptautinių fondų, Europos bendrijos turizmo srities iniciatyvų programomis, išmanyti Panevėžio regiono turizmo savitumą, mokėti analizuoti turistinės veiklos programas - projektus;
7. Išmanyti turizmo marketingą;
8. Mokėti savarankiškai planuoti, organizuoti įstaigos veiklą, būti kūrybiškam, gebėti spręsti problemas;
9. Mokėti valstybinę kalbą, išmanyti dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus;
10. Lyderystės gebėjimai, analitinis ir strateginis mąstymas, stipri orientacija į rezultatus.

Pretendentai privalo pateikti:
1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse;
2. Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, išsilavinimą patvirtinančius dokumentus, kitus dokumentus, patvirtinančius pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams;
3. Gyvenimo aprašymą – nurodant vardą, pavardę, gimimo datą, gyvenamosios vietos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo privalumų sąrašą (nurodyti dalykines savybes). Pareigybei būtini tam tikri įgūdžiai, šiame sąraše turi būti nurodyti ir jie;
4. Pretendento, kaip įmonės, veiklos programą;
5. Pretendento anketą (Konkursų valstybės ir savivaldybių įmonėse, iš valstybės, savivaldybių ir Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetų bei iš kitų valstybės įsteigtų fondų lėšų finansuojamose valstybės ir savivaldybių įstaigose ir viešosiose įstaigose, kurių savininkė yra valstybė ar savivaldybė, organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. birželio 21 d. nutarimu Nr. 496, 1 priedas);
6. Pretendento į „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus pareigas privačių interesų deklaraciją;
7. Laisvos formos deklaraciją, kad gyvenimo aprašyme nurodyti kvalifikacinių reikalavimų atitikimo duomenys yra teisingi ir prieš skiriant į pareigas pateiks juos patvirtinančius dokumentus. Pretendentų atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis). Pretendentų dokumentai priimami 14 kalendorinių dienų po konkurso paskelbimo Valstybės tarnybos departamento, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos, Anykščių rajono savivaldybės, Panevėžio miesto savivaldybės, Panevėžio rajono savivaldybės, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis dalininkų interneto svetainėse ir socialiniuose tinkluose. Kilus pagrįstų abejonių dėl pretendento atitikties konkurso skelbime nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams ir dėl pateiktų dokumentų patikslinimo ar papildymo, terminas gali būti pratęstas 5 kalendorinėms dienoms, jeigu pretendentai bus papildomai paklausiami dėl papildomų duomenų pateikimo. Pretendentai dokumentus teikia per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą.

 Informacija apie konkursą ir kandidatams keliamus reikalavimus teikiama tel. 8-5 239 2891, Nelė Jokubauskaitė, nele.jokubauskaite@sumin.lt

Darbo užmokestis – 1575-1858 Eur, priklausomai nuo įstaigos veiklos rezultatų ir pasiektų rodiklių, gali būti nustatoma kintama atlyginimo dalis iki 50 procentų.

Pretendentai dokumentus teikia per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą.

Pretendentų dokumentai priimami 14 kalendorinių dienų po konkurso paskelbimo Valstybės tarnybos departamento interneto svetainėje, t. y. iki 2021 m. gegužės 31 dienos (įskaitytinai).

Informacija apie konkursą ir kandidatams keliamus reikalavimus teikiama tel. 8-5 239 2891, Nelė Jokubauskaitė, nele.jokubauskaite@sumin.lt

 

STUDENTŲ PRAKTINIO MOKYMO IR SAVANORIŠKOS PRAKTIKOS ORGANIZAVIMAS

  1. Ministerijoje atliekama studentų praktinio mokymo praktika (toliau – studentų praktika), numatyta aukštųjų mokyklų sudarytose ir patvirtintose studijų programose (toliau – studentų praktika), ir savanoriška praktika (toliau abi kartu – praktika). Studentų praktiką atliekantys asmenys vadinami studentais, savanorišką praktiką atliekantys asmenys – savanoriais.
  2. Savanorišką praktiką Vidaus tvarkos taisyklės reglamentuoja tiek, kiek nereglamentuoja Savanoriškos praktikos atlikimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. spalio 24 d. įsakymu Nr. A1-573 „Dėl Savanoriškos praktikos atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Savanoriškos praktikos atlikimo tvarkos aprašas).
  3. Studento praktinio mokymo sutartis sudaroma pagal Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. lapkričio 16 d. įsakymu Nr. V-1011 „Dėl studento praktinio mokymo pavyzdinės sutarties formos patvirtinimo“ patvirtintą studento praktinio mokymo pavyzdinę sutarties formą.
  4. Savanoriškos praktikos sutartis sudaroma pagal Savanoriškos praktikos atlikimo tvarkos aprašo priede nurodytą Savanoriškos praktikos sutarties formą.
  5. Praktikos atlikimo ministerijoje pagrindas – ministerijos kanclerio potvarkis, kuriame nurodoma praktikos trukmė, paskiriamas praktikos vadovas, ir aukštosios mokyklos, studento ir praktikos vadovo arba savanorio ir praktikos vadovo pasirašyta sutartis.
  6. Praktikos tikslas – populiarinti  valstybės tarnybą, formuoti teigiamą ir objektyvų požiūrį į ją ir skatinti siekti karjeros valstybės tarnyboje, ministerijoje, viešinti ministerijos veiklą.
  7. Praktikos uždaviniai:
  8. susipažinti su ministerijos misija ir vizija, struktūra, veiklos tikslais ir uždaviniais, vykdomomis funkcijomis;
  9. gilinti žinias apie ministerijos veiklą, ministerijai pavestas valdymo sritis ir vaidmenį valstybės institucijų sistemoje;
  10. įgyti teorinių ir praktinių žinių ir įgūdžių, kurių reikia darbui valstybės tarnyboje.
  11. Praktiką ministerijoje atlieka aukštosios mokyklos pagrindinių ir vientisųjų studijų studentai, baigę ne mažiau kaip antrąjį studijų kursą, taip pat asmenys iki 29 metų, baigę aukštosios mokyklos ne mažiau kaip antrąjį pagrindinių ar vientisųjų studijų kursą. Ministerija turi teisę atsisakyti priimti studentus ir savanorius atlikti praktiką, atsižvelgdama į ministerijos administracijos padalinių poreikius ir kitas priežastis.
  12. Praktikos metu studentai ir savanoriai neįdarbinami.
  13. Studentų praktikos trukmė turi būti ne trumpesnė kaip 4 savaitės ir ne ilgesnė kaip        6 mėnesiai. Savanorių praktikos trukmė negali būti ilgesnė kaip 2 mėnesiai.
  14. Visas su praktikos atlikimu ministerijoje susijusias transporto, apgyvendinimo ir pragyvenimo išlaidas apmoka studentas, siunčiančioji aukštoji mokykla arba savanoris.
  15. Praktiką ministerijoje organizuoja ir koordinuoja Teisės ir personalo skyrius.
  16. Studentas ar savanoris, pageidaujantis atlikti praktiką ministerijoje, iš anksto, bet ne vėliau kaip likus 1 mėnesiui iki praktikos pradžios, pateikia ministerijai motyvuotą prašymą (toliau – prašymas). Teisės ir personalo skyrius, gavęs prašymą, pateikia jį ministerijos administracijos padalinio, kuriame studentas ar savanoris pageidauja atlikti praktiką, vadovui, kuris, susipažinęs su prašymu, informuoja Teisės ir personalo skyrių, ar sutinka dėl studento ar savanorio praktikos atlikimo jo vadovaujamame ministerijos administracijos padalinyje.
  17. Teisės ir personalo skyriaus valstybės tarnautojas ar darbuotojas, atsakingas už studentų ir savanorių praktikos organizavimą:
    1. gavęs ministerijos administracijos padalinio vadovo pritarimą dėl studento ar savanorio priėmimo atlikti praktiką, parengia ministerijos kanclerio potvarkį; su ministerijos kanclerio potvarkiu dėl studento ar savanorio praktikos supažindinamas ministerijos administracijos padalinio, kuriame studentas ar savanoris atliks praktiką, vadovas, paskirtas praktikos vadovas, Informacinių sistemų skyrius, Ūkio skyrius ir į praktiką priimtas studentas ar savanoris;
    2. negavęs ministerijos administracijos padalinio vadovo pritarimo dėl studento ar savanorio priėmimo atlikti praktiką, informuoja studentą ar savanorį, kad nėra galimybės priimti į praktiką.
  18. Likus ne mažiau kaip  vienai darbo dienai iki praktikos pradžios Teisės ir personalo skyrius pateikia ministerijos administratoriams-budėtojams praktiką atliksiančių studentų ir savanorių sąrašą, kuriame nurodyti studentų ar savanorių vardai, pavardės ir praktikos atlikimo laikas. Teisės ir personalo skyrius praktikos laikotarpiui studentams ar savanoriams išduoda durų atidarymo asmeninę kortelę, kuri grąžinama paskutinę praktikos dieną.
  19. Studentas pirmąją praktikos dieną Teisės ir personalo skyriui pateikia studento pažymėjimą ir aukštosios mokyklos ir studento pasirašytus 3 studento praktinio mokymo sutarties egzempliorius. Teisės ir personalo skyrius patikrina studento asmens tapatybę ir studento praktinio mokymo sutartyje nurodytus duomenis pagal studento pažymėjimą, prireikus ir pagal kitą studento pateiktą asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Studento pažymėjimo ar kito asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopijos nėra daromos.
  20. Savanoris pirmąją praktikos dieną Teisės ir personalo skyriui pateikia asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir savanorio pasirašytus 2 savanoriškos praktikos sutarties egzempliorius. Teisės ir personalo skyrius patikrina savanorio asmens tapatybę ir savanoriškos praktikos sutartyje nurodytus duomenis pagal savanorio pateiktą asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir padaro asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją. Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija saugoma kartu su savanoriškos praktikos sutartimi, minėtos kopijos nesaugant DVS.
  21. Pirmąją praktikos dieną studentas ar savanoris pasirašo pasižadėjimą saugoti asmens duomenų paslaptį (ministro tvirtinamų Asmens duomenų tvarkymo Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos eksploatuojamose informacinėse sistemose ir tvarkomuose susistemintuose rinkiniuose taisyklių priedas). Teisės ir personalo skyriaus valstybės tarnautojas ar darbuotojas, atsakingas už studentų ir savanorių praktikos organizavimą, supažindina studentus ir savanorius pasirašytinai su Vidaus tvarkos taisyklėmis. Ūkio skyrius pasirašytinai supažindina studentus ir savanorius su Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos gaisrinės saugos instrukcija, kitomis darbuotojų saugos ir sveikatos darbe instrukcijomis.
  22. Praktikos vadovas yra atsakingas už studento ar savanorio praktikos užduočių formavimą ir vykdomos veiklos kontrolę.
  23. Pasibaigus praktikai Teisės ir personalo skyrius pateikia studentui ar savanoriui praktikos vertinimo anketą.

Kilus klausimų kviečiame kreiptis į Teisės ir personalo skyriaus patarėją Ievą Vėjalytę tel. 852 393962 ar el. p. ieva.vejalyte@sumin.lt.

 

Puoselėdami vieną iš mūsų vertybių  – atvirumą, siekdami prisidėti prie moksleivių ir studentų švietimo apie susisiekimo sektorių, kviečiame į susitikimus su Susisiekimo ministerijos ekspertais, kurie pristatys pagrindines sektoriaus sritis, strateginius tikslus bei iššūkius.

Visus susidomėjusius kviečiame kreiptis tel. 852 393962 ar el. paštu ieva.vejalyte@sumin.lt nurodant pageidaujamą susitikimo datą ir preliminarų dalyvių skaičių.

Iki įdomių ir prasmingų susitikimų!

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-05-31