BDAR
gdpr

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Karjeros galimybės

Mūsų misija – kurti saugų ir visuomenės lūkesčius tenkinantį susisiekimą.

Kviečiame iniciatyvius, atvirus iššūkiams ir naujovėms specialistus tapti komandos nariais.  

Susisiekimo ministerija tai:

Oro ir jūrų uostų plėtra, strateginiai susisiekimo infrastruktūros projektai, kelių tinklo planavimas ir statyba, saugaus eismo sistemos, transporto inovacijos, informacinių technologijų infrastruktūros ateitis. 

 Naujausios vadybos metodikos ir visos galimybės nuolat siekti profesinio tobulėjimo.

Sąžiningi, kūrybingi, mylintys savo sritį, iniciatyvūs ir energingi žmonės, pasitikėjimu ir pagarba grįsta darbo atmosfera.


TIKIME, kad profesionalūs, tobulėjantys ir sąžiningi darbuotojai – susisiekimo sektoriaus sėkmingos veiklos pagrindas.

TIKIMĖS, kad kiekvienas naujas vadovas                                               SIEKIAME, kad kiekvienas naujas mūsų komandos narys 
vadovausis pagrindiniais vadovavimo principais.                                     prisidėtų prie ministerijos vertybių puoselėjimo.

                           

 

PAŽADAME, kad būtent čia galėsite jaustis vertinami, reikalingi ir naudingi, pritaikyti savo gebėjimus ir realizuoti idėjas bei dirbti šiuolaikiškoje darbo aplinkoje.

                  

 

Mūsų komanda

Norime būti geriausi, todėl ieškome geriausių. Jeigu esate ambicingas, sąžiningas, norintis veikti ir tobulėti susisiekimo sektoriuje, mes laukiame Jūsų!

 

Susisiekimo ministerijos komandą sudaro 166 nariai (62 % moterų ir 38 % vyrų), iš kurių aukštąjį universitetinį išsilavinimą turi net 93 % darbuotojų, 4 darbuotojai turi daktaro laipsnį. Komandos narių amžiaus vidurkis – 44 metai.

Dairaisi karjeros galimybių? Norėtum tapti mūsų komandos dalimi? #prisijunk 

Kviečiame peržiūrėti ministerijoje siūlomas laisvas pozicijas, o jei neradote sau tinkamos – rašykite ir atsiųskite savo gyvenimo aprašymą el. paštu: karjera@sumin.lt (CV prašytume siųsti Europass XML/pdf XML formatu)

     Susisiekimo ministerija yra valstybės valdymo institucija, kuri formuoja politiką kelių, geležinkelių, oro transporto, pašto ir elektroninių ryšių srityse. Artimiausiais metais Susisiekimo ministerija didžiausią dėmesį skirs žaliajam kursui, inovacijų ir skaitmeninimo diegimui ir plėtojimui.

    2020 m. VRM atlikto tyrimo duomenimis Susisiekimo ministerija yra lyderė tarp ministerijų darbuotojų įsitraukime, darbuotojų pasitenkinime darbo sąlygomis, mikroklimatu. Ministerijos darbuotojai  itin vertina lanksčias darbo sąlygas, darbo pobūdį, puikius santykius su kolegomis ir vadovais.

 

IEŠKOME KOLEGOS

Biudžeto ir investicijų departamente Ekonomikos ir apskaitos skyriuje

 

Jei žodžiai etika, skaidrumas, korupcija, nepotizmas, dovana  tau turi prasmę, kviečiame prisijungti prie Susisiekimo ministerijos komandos ir kurti aukščiausius skaidrumo  standartus atitinkančią antikorupcinę aplinką kartu.

 

Tikimės, kad:

Esi orientuotas į rezultatą;

Turi aukštąjį universitetinį (magistro)  ar jam prilygintą  išsilavinimą;

Ne mažesnę kaip 2 metų patirtį korupcijos prevencijos;

Nori mokytis ir tobulėti.

 

Susisiekimo ministerijoje rasi:

Kultūrą, grįstą nuolatinio tobulėjimo, pagarbos ir atvirumo, atsakomybės vertybėmis;

Lanksčias darbo sąlygas;

Adaptacijos programą;

Nuotolinį darbą ne tik pandemijos metu;

Draugiškus kolegas ir palaikančius vadovus;

Vidinius ir išorinius mokymus ir renginius;

Gerą mikroklimatą.

 

Atlyginimas 904 – 2053,2  eurų (neatskaičius mokesčių). Konkretus atlygis priklausys nuo darbo patirties ir kompetencijų. Yra galimybė gauti priemokas už rezultatus.

 

Jei kyla klausimų, kreipkitės į Audronę Rutkauskienę, tel. (8 5) 239  3960.

 

Dokumentai priimami iki 2021-09-23.

 

Detali informacija apie pareigybę, kaip pateikti dokumentus čia.

 

ATRANKOS Į DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PAREIGAS TVARKOS APRAŠAS

 

Kilus klausimų dėl konkursų ar atrankų kviečiame kreiptis į Teisės ir personalo skyriaus vyresniąją patarėją Audronę Rutkauskienę, tel. (8 5) 239 3960 arba el. paštu audrone.rutkauskiene@sumin.lt.

 

 

 

 

 

Konkursui į VšĮ Transporto kompetencijų agentūros  direktoriaus pareigas
(Terminuota darbo sutartis iki 2023 m. lapkričio 25 d.)


Kvalifikaciniai reikalavimai:

•    Gebate analitiškai įvertinti problemas ir pateikti alternatyvius jų sprendimo būdus, numatyti jų įgyvendinimo pasekmes;
•    Turite ne mažesnę kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtį;
•    Gebate valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų ir teisės aktų rengimo taisykles;
•    Mokate bent vieną iš šių užsienio kalbų (anglų, prancūzų, vokiečių) pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
•    Turite aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) socialinių mokslų studijų srities ar technologijos mokslų studijų srities išsilavinimą;
•    Išmanote LR įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbo teisinius santykius, viešųjų įstaigų veiklą, turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo, strateginio planavimo metodiką, biudžeto sandarą, kelių priežiūrą, plėtrą, eismo saugumą, civilinės aviacijos valdymą ir priežiūrą, darbuotojų saugos ir sveikatos,  aplinkos apsaugos reikalavimus,  gebate šiais teisės aktais naudotis ir juos taikyti praktiniame darbe;
•    Atitinkate teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti su įslaptinta informacija.


Pretendentai privalo pateikti:
1.    Gyvenimo aprašymą (CV), kartu  nurodant ir asmeninių privalumų sąrašą (nurodant dalykines savybes), darbo patirtį, įgūdžius, reikalingus šiai pareigybei;
2.    Laisvos formos deklaraciją, kad gyvenimo aprašyme nurodyti kvalifikacinių reikalavimų atitikimo duomenys yra teisingi ir prieš skiriant į pareigas pateiks juos patvirtinančius dokumentus;
3.    Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija;
4.    Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopija;
5.    Pretendento, kaip VšĮ Transporto kompetencijų agentūros  vadovo, veiklos programą (ne daugiau kaip 2 lapai);
6.    Pretendento anketą (Konkursų valstybės ir savivaldybių įmonėse, iš valstybės, savivaldybių ir Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetų bei iš kitų valstybės įsteigtų fondų lėšų finansuojamose valstybės ir savivaldybių įstaigose ir viešosiose įstaigose, kurių savininkė yra valstybė ar savivaldybė, organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. birželio 21 d. nutarimu Nr. 496, 1 priedas);
7.    Pretendento į VšĮ Transporto kompetencijų agentūros  direktoriaus pareigas privačių interesų deklaraciją.
Taip pat mums svarbu, kad Jūs:

•    Esate lyderis, gebantis suburti ir motyvuoti komandą;
•    Išmanote korporatyvinės valdysenos principus;
•    Esate iniciatyvus (-i) ir ieškote galimybių dalyvauti naujuose projektuose;
•    Esate orientuotas (-a) į kokybišką klientų aptarnavimą ir paslaugų plėtrą vietinėje ir tarptautinėse rinkose, inovatyvių paslaugų kūrimą;
•    Turite puikius organizavimo ir planavimo įgūdžius;
•    Gebate  dirbti kartu su skirtingais žmonėmis, juos išgirsti,  vesti komandą bendro tikslo link, kurti pasitikėjimo kultūrą.

Mes Jums siūlome:
•    Dinamišką ir įdomų darbą vienintelėje tokio tipo įstaigoje Lietuvoje, teikiančioje paslaugas eismo saugos ir aviacijos valdymo bei priežiūros srityse;
•    Galimybes inicijuoti ir įgyvendinti pokyčius;
•    Draugišką ir profesionalią komandą;
•    Profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
•    Stabilų darbo užmokestį ir  kintamą dalį, priklausančią nuo darbo rezultatų;
•    Terminuotą darbo sutartį iki 2023 m. lapkričio 25 d.

Pretendentų atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis).
           Pretendentų dokumentai priimami 14 kalendorinių dienų po konkurso paskelbimo Valstybės tarnybos departamento interneto svetainėje. Kilus pagrįstų abejonių dėl pretendento atitikties konkurso skelbime nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams ir dėl pateiktų dokumentų patikslinimo ar papildymo, terminas gali būti pratęstas 5 kalendorinėms dienoms, jeigu pretendentai bus papildomai paklausiami dėl papildomų duomenų pateikimo.
           Papildomai informuojame, kad Susisiekimo ministerija viešojo pirkimo būdu sudarė personalo atrankos sutartį su Amber Team, kuri padės Susisiekimo ministerijai vykdyti atranką – atliks interviu su pretendentais, taip pat dalyvaus teste žodžiu (pokalbyje) stebėtojo teisėmis.
           VšĮ Transporto kompetencijų agentūros  direktorius darbo užmokestis – pastoviosios atlyginimo dalies dydis 2354-2832 eurų (neatskaičius mokesčių) + kintama atlyginimo dalis, kuri mokama už pasiektus nustatytus veiklos rodiklius ir kurios dydis -  iki 50 procentų pastoviosios atlyginimo dalies dydžio.
Terminuota darbo sutartis iki 2023 m. lapkričio 25 d.
Dokumentai priimami iki 2021-08-16 įskaitytinai per VATAR informacinę sistemą: https://portalas.vtd.lt/lt/vsi-transporto-kompetenciju-agenturos-direktorius-du-pastovi-atlyginimo-dalis-2354-2832-eur-pries-mokesciuskintama-atlyginimo-dalis-kuri-mokama-uz-pasiektus-veiklos-rodiklius-kurios-dydis-iki-50-proc-pastoviosios-atlyginimo-dalies-dydzio-322;725390.html

Daugiau informacijos apie konkursą  ir kandidatams keliamus reikalavimus  teikiama Audronė Rutkauskienė, tel. (8 5) 239 3960, el. p. audrone.rutkauskiene@sumin.lt

 

KonkursasVšĮ Aukštaitijos siaurojo geležinkelio direktoriaus pareigas

Kvalifikaciniai reikalavimai:
1. Turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) išsilavinimą;
2. Turėti ne mažesnę kaip 1 metų vadovaujamo darbo patirtį kolektyvui, kuriame yra ne mažiau kaip 10 narių;
3. Mokėti bent vieną iš šių užsienio kalbų (anglų, prancūzų, vokiečių) pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
4. Gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
5. Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius, darbo teisinius santykius, viešųjų įstaigų veiklą, turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo, strateginio planavimo metodiką, biudžeto sandarą, darbuotojų saugos ir sveikatos, aplinkos apsaugos reikalavimus, transporto, turizmo veiklą gebėti šiais teisės aktais naudotis ir juos taikyti praktiniame darbe;
6. Būti susipažinęs su Lietuvos, Panevėžio miesto, Panevėžio rajono ir Anykščių rajono savivaldybės turizmo plėtojimo strategijomis ir programomis, Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramos, tarptautinių fondų, Europos bendrijos turizmo srities iniciatyvų programomis, išmanyti Panevėžio regiono turizmo savitumą, mokėti analizuoti turistinės veiklos programas - projektus;
7. Išmanyti turizmo marketingą;
8. Mokėti savarankiškai planuoti, organizuoti įstaigos veiklą, būti kūrybiškam, gebėti spręsti problemas;
9. Mokėti valstybinę kalbą, išmanyti dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus;
10. Lyderystės gebėjimai, analitinis ir strateginis mąstymas, stipri orientacija į rezultatus.

Pretendentai privalo pateikti:
1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse;
2. Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, išsilavinimą patvirtinančius dokumentus, kitus dokumentus, patvirtinančius pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams;
3. Gyvenimo aprašymą – nurodant vardą, pavardę, gimimo datą, gyvenamosios vietos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo privalumų sąrašą (nurodyti dalykines savybes). Pareigybei būtini tam tikri įgūdžiai, šiame sąraše turi būti nurodyti ir jie;
4. Pretendento, kaip įmonės, veiklos programą;
5. Pretendento anketą (Konkursų valstybės ir savivaldybių įmonėse, iš valstybės, savivaldybių ir Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetų bei iš kitų valstybės įsteigtų fondų lėšų finansuojamose valstybės ir savivaldybių įstaigose ir viešosiose įstaigose, kurių savininkė yra valstybė ar savivaldybė, organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. birželio 21 d. nutarimu Nr. 496, 1 priedas);
6. Pretendento į „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus pareigas privačių interesų deklaraciją;
7. Laisvos formos deklaraciją, kad gyvenimo aprašyme nurodyti kvalifikacinių reikalavimų atitikimo duomenys yra teisingi ir prieš skiriant į pareigas pateiks juos patvirtinančius dokumentus. Pretendentų atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis). Pretendentų dokumentai priimami 14 kalendorinių dienų po konkurso paskelbimo Valstybės tarnybos departamento, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos, Anykščių rajono savivaldybės, Panevėžio miesto savivaldybės, Panevėžio rajono savivaldybės, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis dalininkų interneto svetainėse ir socialiniuose tinkluose. Kilus pagrįstų abejonių dėl pretendento atitikties konkurso skelbime nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams ir dėl pateiktų dokumentų patikslinimo ar papildymo, terminas gali būti pratęstas 5 kalendorinėms dienoms, jeigu pretendentai bus papildomai paklausiami dėl papildomų duomenų pateikimo. Pretendentai dokumentus teikia per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą.

 Informacija apie konkursą ir kandidatams keliamus reikalavimus teikiama tel. 8-5 239 2891, Nelė Jokubauskaitė, nele.jokubauskaite@sumin.lt

Darbo užmokestis – 1575-1858 Eur, priklausomai nuo įstaigos veiklos rezultatų ir pasiektų rodiklių, gali būti nustatoma kintama atlyginimo dalis iki 50 procentų.

Pretendentai dokumentus teikia per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą.

Pretendentų dokumentai priimami 14 kalendorinių dienų po konkurso paskelbimo Valstybės tarnybos departamento interneto svetainėje, t. y. iki 2021 m. gegužės 31 dienos (įskaitytinai).

Informacija apie konkursą ir kandidatams keliamus reikalavimus teikiama tel. 8-5 239 2891, Nelė Jokubauskaitė, nele.jokubauskaite@sumin.lt

 

STUDENTŲ PRAKTINIO MOKYMO IR SAVANORIŠKOS PRAKTIKOS ORGANIZAVIMAS

  1. Ministerijoje atliekama studentų praktinio mokymo praktika (toliau – studentų praktika), numatyta aukštųjų mokyklų sudarytose ir patvirtintose studijų programose (toliau – studentų praktika), ir savanoriška praktika (toliau abi kartu – praktika). Studentų praktiką atliekantys asmenys vadinami studentais, savanorišką praktiką atliekantys asmenys – savanoriais.
  2. Savanorišką praktiką Vidaus tvarkos taisyklės reglamentuoja tiek, kiek nereglamentuoja Savanoriškos praktikos atlikimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. spalio 24 d. įsakymu Nr. A1-573 „Dėl Savanoriškos praktikos atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Savanoriškos praktikos atlikimo tvarkos aprašas).
  3. Studento praktinio mokymo sutartis sudaroma pagal Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. lapkričio 16 d. įsakymu Nr. V-1011 „Dėl studento praktinio mokymo pavyzdinės sutarties formos patvirtinimo“ patvirtintą studento praktinio mokymo pavyzdinę sutarties formą.
  4. Savanoriškos praktikos sutartis sudaroma pagal Savanoriškos praktikos atlikimo tvarkos aprašo priede nurodytą Savanoriškos praktikos sutarties formą.
  5. Praktikos atlikimo ministerijoje pagrindas – ministerijos kanclerio potvarkis, kuriame nurodoma praktikos trukmė, paskiriamas praktikos vadovas, ir aukštosios mokyklos, studento ir praktikos vadovo arba savanorio ir praktikos vadovo pasirašyta sutartis.
  6. Praktikos tikslas – populiarinti  valstybės tarnybą, formuoti teigiamą ir objektyvų požiūrį į ją ir skatinti siekti karjeros valstybės tarnyboje, ministerijoje, viešinti ministerijos veiklą.
  7. Praktikos uždaviniai:
  8. susipažinti su ministerijos misija ir vizija, struktūra, veiklos tikslais ir uždaviniais, vykdomomis funkcijomis;
  9. gilinti žinias apie ministerijos veiklą, ministerijai pavestas valdymo sritis ir vaidmenį valstybės institucijų sistemoje;
  10. įgyti teorinių ir praktinių žinių ir įgūdžių, kurių reikia darbui valstybės tarnyboje.
  11. Praktiką ministerijoje atlieka aukštosios mokyklos pagrindinių ir vientisųjų studijų studentai, baigę ne mažiau kaip antrąjį studijų kursą, taip pat asmenys iki 29 metų, baigę aukštosios mokyklos ne mažiau kaip antrąjį pagrindinių ar vientisųjų studijų kursą. Ministerija turi teisę atsisakyti priimti studentus ir savanorius atlikti praktiką, atsižvelgdama į ministerijos administracijos padalinių poreikius ir kitas priežastis.
  12. Praktikos metu studentai ir savanoriai neįdarbinami.
  13. Studentų praktikos trukmė turi būti ne trumpesnė kaip 4 savaitės ir ne ilgesnė kaip        6 mėnesiai. Savanorių praktikos trukmė negali būti ilgesnė kaip 2 mėnesiai.
  14. Visas su praktikos atlikimu ministerijoje susijusias transporto, apgyvendinimo ir pragyvenimo išlaidas apmoka studentas, siunčiančioji aukštoji mokykla arba savanoris.
  15. Praktiką ministerijoje organizuoja ir koordinuoja Teisės ir personalo skyrius.
  16. Studentas ar savanoris, pageidaujantis atlikti praktiką ministerijoje, iš anksto, bet ne vėliau kaip likus 1 mėnesiui iki praktikos pradžios, pateikia ministerijai motyvuotą prašymą (toliau – prašymas). Teisės ir personalo skyrius, gavęs prašymą, pateikia jį ministerijos administracijos padalinio, kuriame studentas ar savanoris pageidauja atlikti praktiką, vadovui, kuris, susipažinęs su prašymu, informuoja Teisės ir personalo skyrių, ar sutinka dėl studento ar savanorio praktikos atlikimo jo vadovaujamame ministerijos administracijos padalinyje.
  17. Teisės ir personalo skyriaus valstybės tarnautojas ar darbuotojas, atsakingas už studentų ir savanorių praktikos organizavimą:
    1. gavęs ministerijos administracijos padalinio vadovo pritarimą dėl studento ar savanorio priėmimo atlikti praktiką, parengia ministerijos kanclerio potvarkį; su ministerijos kanclerio potvarkiu dėl studento ar savanorio praktikos supažindinamas ministerijos administracijos padalinio, kuriame studentas ar savanoris atliks praktiką, vadovas, paskirtas praktikos vadovas, Informacinių sistemų skyrius, Ūkio skyrius ir į praktiką priimtas studentas ar savanoris;
    2. negavęs ministerijos administracijos padalinio vadovo pritarimo dėl studento ar savanorio priėmimo atlikti praktiką, informuoja studentą ar savanorį, kad nėra galimybės priimti į praktiką.
  18. Likus ne mažiau kaip  vienai darbo dienai iki praktikos pradžios Teisės ir personalo skyrius pateikia ministerijos administratoriams-budėtojams praktiką atliksiančių studentų ir savanorių sąrašą, kuriame nurodyti studentų ar savanorių vardai, pavardės ir praktikos atlikimo laikas. Teisės ir personalo skyrius praktikos laikotarpiui studentams ar savanoriams išduoda durų atidarymo asmeninę kortelę, kuri grąžinama paskutinę praktikos dieną.
  19. Studentas pirmąją praktikos dieną Teisės ir personalo skyriui pateikia studento pažymėjimą ir aukštosios mokyklos ir studento pasirašytus 3 studento praktinio mokymo sutarties egzempliorius. Teisės ir personalo skyrius patikrina studento asmens tapatybę ir studento praktinio mokymo sutartyje nurodytus duomenis pagal studento pažymėjimą, prireikus ir pagal kitą studento pateiktą asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Studento pažymėjimo ar kito asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopijos nėra daromos.
  20. Savanoris pirmąją praktikos dieną Teisės ir personalo skyriui pateikia asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir savanorio pasirašytus 2 savanoriškos praktikos sutarties egzempliorius. Teisės ir personalo skyrius patikrina savanorio asmens tapatybę ir savanoriškos praktikos sutartyje nurodytus duomenis pagal savanorio pateiktą asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir padaro asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją. Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija saugoma kartu su savanoriškos praktikos sutartimi, minėtos kopijos nesaugant DVS.
  21. Pirmąją praktikos dieną studentas ar savanoris pasirašo pasižadėjimą saugoti asmens duomenų paslaptį (ministro tvirtinamų Asmens duomenų tvarkymo Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos eksploatuojamose informacinėse sistemose ir tvarkomuose susistemintuose rinkiniuose taisyklių priedas). Teisės ir personalo skyriaus valstybės tarnautojas ar darbuotojas, atsakingas už studentų ir savanorių praktikos organizavimą, supažindina studentus ir savanorius pasirašytinai su Vidaus tvarkos taisyklėmis. Ūkio skyrius pasirašytinai supažindina studentus ir savanorius su Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos gaisrinės saugos instrukcija, kitomis darbuotojų saugos ir sveikatos darbe instrukcijomis.
  22. Praktikos vadovas yra atsakingas už studento ar savanorio praktikos užduočių formavimą ir vykdomos veiklos kontrolę.
  23. Pasibaigus praktikai Teisės ir personalo skyrius pateikia studentui ar savanoriui praktikos vertinimo anketą.

Kilus klausimų kviečiame kreiptis į Teisės ir personalo skyriaus patarėją Ievą Vėjalytę tel. 852 393962 ar el. p. ieva.vejalyte@sumin.lt.

 

Puoselėdami vieną iš mūsų vertybių  – atvirumą, siekdami prisidėti prie moksleivių ir studentų švietimo apie susisiekimo sektorių, kviečiame į susitikimus su Susisiekimo ministerijos ekspertais, kurie pristatys pagrindines sektoriaus sritis, strateginius tikslus bei iššūkius.

Visus susidomėjusius kviečiame kreiptis tel. 852 393962 ar el. paštu ieva.vejalyte@sumin.lt nurodant pageidaujamą susitikimo datą ir preliminarų dalyvių skaičių.

Iki įdomių ir prasmingų susitikimų!

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-05-31