VALSTYBĖS TARNAUTOJAS EINANTIS ŠIAS PAREIGAS ATITIKTI ŠIUOS SPECIALIUOSIUS REIKALAVIMUS
● Turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
● Būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, dokumentų valdymą ir archyvo tvarkymą;
● Būti susipažinęs su Susisiekimo ministerijos darbo reglamentu, Susisiekimo ministerijos vidaus tvarkos taisyklėmis, kitais ministerijos darbo tvarką reglamentuojančiais teisės aktais;
● Gerai išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Dokumentų rengimo taisykles, Elektroninių dokumentų valdymo taisykles, Dokumentų saugojimo taisykles ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų rengimą, tvarkymą, apskaitą ir saugojimą;
● Mokėti sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
● Mokėti anglų ir rusų kalbas pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
● Mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
● Rengia ministerijos dokumentacijos planą ir dokumentų registrų sąrašus;
● Rengia nuolat ir ilgai saugomų dokumentų apyrašus, trumpai saugomų dokumentų sąrašus, dokumentų naikinimo aktus;
● Organizuoja ministerijos administracijos padaliniuose susidariusių dokumentų, skirtų nuolat ir ilgai saugoti, atranką ir perdavimą į ministerijos archyvą;
● Kontroliuoja, kaip ministerijos administracijos padaliniuose tvarkomi dokumentai, jų būklę ir kiekį;
● Tvarko ministerijos archyvinio fondo apskaitą ir teikia Lietuvos valstybės naujajam archyvui informaciją apie ministerijos archyve saugomus dokumentus;
● Kaupia duomenis apie ministerijos reguliavimo sričiai priskirtose įmonėse ir įstaigose saugomus archyvinius fondus, konsultuoja ministerijos darbuotojus archyvų tvarkymo klausimais;
● Teikia informaciją fiziniams ir juridiniams asmenims susisiekimo srities archyvinių dokumentų paieškos klausimais;
● Rengia archyvo pažymas apie ministerijos veiklos istoriją ir dokumentų sutvarkymą ir asmenų, dirbusių ministerijoje, darbo stažą;
● Tvirtina dokumentų kopijas, ministerijos darbuotojams išduoda bylas ir dokumentus laikinai naudoti;
● Registruoja gaunamus, siunčiamus ir vidaus dokumentus, atlieka skenavimo ir kopijavimo darbus, perduoda ir supažindina ministerijos administracijos padalinius su jų veikla susijusiais dokumentais;
● Atlieka Ryšių ministerijos ir jos reguliavimo srities įstaigų ir įmonių archyvinio fondo dokumentų paiešką;
● Vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus, kad būtų pasiekti ministerijos strateginiai tikslai.