Asmenų aptarnavimo apklausos anketa

Pasidalinkite savo patirtimi ! Gerbiami svetainės lankytojai, Mums itin svarbi Jūsų nuomonė, todėl prašome užpildyti LR Susisiekimo ministerijos klientų aptarnavimo kokybės anketą. Siekdami tobulėti ir gerinti klientų aptarnavimo kokybę, norėtume sužinoti Jūsų vertinimus bei pageidavimus. Ši klientų apklausos anketa yra anoniminė. Kiekvieno nuomonė - mums labai svarbi!

 

* 1. Į Susisiekimo ministeriją kreipiausi:
* 2. Kokiu būdu kreipėtės į Susisiekimo ministeriją?
* 3. Prisiminkite paskutinę savo patirtį, kai bendravote telefonu, raštu (el. paštu, per E. pilietis sistemą) ar tiesiogiai su Susisiekimo ministerijos darbuotoju. Įvertinkite pateiktus aspektus balais nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia visiškai nesutinku", o 5 "visiškai sutinku". Jei nežinote, ar neturite nuomonės - nieko nežymėkite. Asmenų aptarnavimas "vieno langelio" principu (buvau iš karto nukreiptas pas specialistą, kuris atsakė į mano klausimus)
* Darbuotojas buvo paslaugus, mandagus
* Buvo suteikta išsami informacija apie skundo, prašymo nagrinėjimo eigą ir terminus
* Gautas atsakymas buvo aiškus ir išsamus (papildomai kreiptis dėl to paties klausimo nereikėjo)
* 4. Ar rekomenduotumėte, remdamiesi bendravimo su Susisiekimo ministerija patirtimi, draugams ir pažįstamiems kreiptis į Susisiekimo ministerija? Įvertinkite balais nuo 0 iki 10, kur 0 reiškia „tikrai nerekomenduočiau“, o 10 – „tikrai rekomenduočiau":
* 5. Ką patartumėte mums gerinti?
* 6. Ar Susisiekimo ministerija padarė viską, kad padėtų išspręsti Jūsų klausimą?