BDAR
gdpr

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Susisiekimo ministerija atvira bendradarbiavimui su Lietuvos vežėjais

Data

2021 03 29

Įvertinimas
9
FB-KV68815.jpg

Siekdama palengvinti verslo sąlygas ir didinti Lietuvos kelių transporto sektoriaus konkurencingumą, Susisiekimo ministerija stiprina dialogą su šalies vežėjams atstovaujančiomis organizacijomis. Atsižvelgdama į vežėjų sektoriaus atstovų susitikimuose su susisiekimo ministru Mariumi Skuodžiu bei Seimo Ekonomikos komiteto nariais išsakytą lūkestį, artimiausiu metu ministerija suburs naują bendradarbiavimo iniciatyvą – vežėjų asociacijos ir Vyriausybė spręs svarbiausius transporto sektoriaus klausimus.

„Konstruktyvus, dalykiškas ir į sprendimus orientuotas dialogas su vežėjais yra būtina sąlyga palaikyti kelių transporto verslo gyvybingumą, padidinti šalies konkurencingumą, taip pat paskatinti investicijas į inovacijas ir plėtrą. Siekiant kuo geriau įsiklausyti į vežėjų lūkesčius, bus parengtas sektoriaus konkurencingumo didinimo planas. Jau išsigryninome svarbiausius klausimus, yra parengta svarbiausių klausimų atmintinė ir esame pasiruošę kartu ieškoti geriausių sprendimų“, – sako susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas. 

Pagrindinės sritys, dėl kurių bus organizuojami atskiri susitikimai su vežėjais, apima kelionės leidimų apsikeitimą su trečiosiomis šalimis, vežėjų kontrolės Lietuvos keliuose didinimą, vizų išdavimo procedūrų spartinimą, piliečių iš trečiųjų šalių įdarbinimo Lietuvos kelių transporto įmonėse kvotas, darbo užmokesčio koeficiento klausimą vairuotojų minimaliajai mėnesinei algai apskaičiuoti.

Tarp prioritetinių iššūkių taip pat išskiriamas neigiamo poveikio aplinkai mažinimo priemonių įgyvendinimas pagal ES Žaliojo kurso gaires, ne visuomet pakankamas Lietuvos pasienio punktų prie išorinių ES sienų pralaidumas, dvišalių leidimų ir kvotų su trečiosiomis šalimis nustatymo problematika. Daug dėmesio numatoma skirti ir Mobilumo paketo klausimams. Vykdant iniciatyvą, bus laukiami vežėjams atstovaujančių asociacijų siūlymai kitais vežėjams aktualiais klausimais.